Pari päivää menny TJJ-ruokavaliolla ja olo alkaa olla vähän huh huh.
Ja minä olen mennyt melkein, melkein, järkevästi ja silti on ihan kinkku olo. Liikaa homeista piparia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari päivää menny TJJ-ruokavaliolla ja olo alkaa olla vähän huh huh.
Ulkoistin ruokailun, kun on 2h aikaa syödä ja kaikkea on paljon niin nyt on ultramassiivinen olo.Miks aina pitää syötä nimperkeleesti? Pitäs varmaan sormettaa kurkkua. Ei sitä kasvista.
Melkeen tekis mieli juoksuttaa neekeriä hampurilaisen kanssa.Ulkoistin ruokailun, kun on 2h aikaa syödä ja kaikkea on paljon niin nyt on ultramassiivinen olo.

Viskiä (Arttu), kalsareita (ehjiä) ja työkaluja. Voiko sitä mies muuta toivoa.Onko kukaan saanu etes mitään lahjoja?
tä?tänään on maanantai
Miksi?Mä en ole saanut lahjoja enkä muutakaan, joulu on ihan paskaa aikaa.
Nyt jos totta puhutaan niin mulle tänään on maanantai mutta Suomessa on vitusti ihmisiä jotka kärsii tästä päivästä.
Eipä juuri.Viskiä (Arttu), kalsareita (ehjiä) ja työkaluja. Voiko sitä mies muuta toivoa.
Siinäs näät, menee päivätkin sekaisin.
Meinaat että joku mummo murjoo kakkua tjsp. leikatessa niin akuutisti ranteen että joutuu töihin..Lähinnä masentava päivä ja mustapekka (=päivystäjän puhelin) kädessä.
Myös listan katkaisu väärään kulmaan tuotti tunnelmaa täällä.Eikun, maali muuten kupli. Se vähän ihisti.
Ei edes teillä siellä melkeen poronhoitoalueella olla lunta&jäätä liukastumiseen asti.
On kyllä melkonen pläjäys valittu jouluaaton elokuvaksi.jääköön bisnekset ja jääköön liiketoiminta ja eiku meikäläinen armeijjaan vaan
katso liitettä 211065
Porukalla saunassa, pullon suusta.Vielä pitäisi opetella juomaan konua.