Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nii-i..

No, minäpä lähden tästä nyt korjailemaan niitä olkapäitä missä olen nähnyt mekaanisia vikoja, niiden tanssivien vetyatomien avulla. Ja toivon että niillä mekaanisilla vioilla on jotain yhteyttä potilaiden kokemiin oireisiin. e: pitää muistaa muistuttaa potilaille vielä, että minä voin vain pistää sen jänteen kiinni sinne olkapäähän, potilaan täytyy tehdä itse loput.
Paljon hauskempi tehdä ite sen jälkeen kun joku käyny ronkkimassa.

Kylläpä syö naista se, ettei osat ole kunnossa. Ärsyttävää treenata niin, että joutuu koko ajan miettiä variaatioita eri liikkeille.

Tässä kerhossa on kyllä tilaa. T: Ei pystäreitä tai dippiä viimeiseen 4 vuoteen.

Mutta joo muistan kun oma olkapääni meni oikeesti huonoon kuntoon niin olin kyllä hyvin pettynyt kun ajatukset koko saliharrastuksen "pakkolopettamisesta" pyöri mielessä. Mutta kun otti kuntoutumisen ja ammattilaisten ohjeet tosissaan niin muutaman kuukauden päästä pystyi elää taas normaalia (kivutonta) elämää mutta nimenomaan pari liikettä jäi kokonaan pois ja muutamat muut vaihdoin hiukan varmuudenvuoksi enemmän olkapääystävälliseen versioon. Myöhemmin rikoin sitten kumminkin myös toisen olkapään mutta nyt osasi jo itse rahoittaa tilannetta sen verran että ei päästy yhtä pitkälle.

Enemmän kyllä pitäisi nyttenkin huoltaa olkapäitä mutta... ne ei oo nyt kipeenä niin... pitäisi...

Tässä kerhossa on kyllä tilaa. T: Ei pystäreitä tai dippiä viimeiseen 4 vuoteen.
Toivottavasti mä en liity tuohon kerhoon. Tällä hetkellä sen lisäksi, etten pysty nukkua vasemmalla kyljellä, niin punnerrukset ja lankut yms. skipattava. Olisi hirveää jos nimenomaan kaikki kehonpainotreeni kärsisi pidemmän aikaa.

No, toivon ettei kuvista löydy mitään ja ajan kanssa olen taas back in business!

Tällä hetkellä ei kiinnosta ns. vattujakaan salijumpat... kesä meni frisbeegolfia heitellessä, lenkillä, fillaroidessa yms. ja nyt viiletessä oon yhden pakkosalin koittanut saada viikkoon. Vieläköhän nuo BJJ-rytkyt menis päälle.. se vois taas kiinnostaakin.

(Olkapäät täysin kivuttomat, kun ei oo ollu salilla telomassa. Takavuosina oli välistä jotain ongelmaa.)

Olkapäät täysin kivuttomat kun pääsi kyykkäämään buffalotangolla ja jätti ylätaljan pois.

Mutta duuni ei kiinnosta, kahvi kiinnostaa.

Viimeksi mulla oli kesällä 3 viikkoa olkapäät ihan vitun jumissa kun ihan vaan harjoittelin ring muscel uppia.
Toisaalta viikonloppuna tein ihan vaan lattiapunnerrusta niin tuntui että olkapäät olisi revennyt irti mutta ei ne kipeäksi jää.
Jos tekisi kunnon rintatreenin eli penkki+höysteet niin voisi taas tulla uneton yö, paitti jos tekee grillillä penkin ja käyttää muuten kässäreitä niin että pitää edes hieman kulmassa painot eikä tangon suuntaisesti.
Dippiä ei kyllä edes uskalla kokeilla...
Mulla on nyt paino noussut alimmasta 13kg... pitäsköhän innostua treenailusta näin "massakaudellakin" :)

Kiva katella tässä lomalla mm. sydämen asialla ohjelmaa.
Sitten mä keskustelen sisustamisesta nettipalstalla.
Kohta varmaan pitää kasvattaa viikset ja hankkia nahka-asusteita.

Hyvä ystäväni Alvi Ton ilmoitti että päällysteraksi ja hitsauskaapelit olisi noudettavissa.

Kuvat espanjasta todistavat jälleen kerran että kyllä vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia, myös silloin kun laitetaan hihhulit järjestykseen.

531f32cf361547d08d60bc02c50af474.jpg.webp

"Mutta tämähän on tunnin aika!" Yritin saada asiakasta lähdölle 10 min ennen vo loppua, jotta kerkeisin tehdä tekstin, lähetteet jne. ennen seuraavaa
Onneksi oli aikatauluun laitettu 15min toimistoa käynnin jälkeen.
Aikataulussa.

"Mutta tämähän on tunnin aika!" Yritin saada asiakasta lähdölle 10 min ennen vo loppua, jotta kerkeisin tehdä tekstin, lähetteet jne. ennen seuraavaa
Onneksi oli aikatauluun laitettu 15min toimistoa käynnin jälkeen.
Aikataulussa.

Yksi tmp peruttu. Työt tehty, vois lähtä gymille.

Oli jännä olkapään anatominen variaatiokin tänään skoopin edessä.

Yksi tmp peruttu. Työt tehty, vois lähtä gymille.

Oli jännä olkapään anatominen variaatiokin tänään skoopin edessä.
Mitä! Eikö kaikki ihmiset olekkaan samasta muotista!
No nyt taas jaksat eteenpäin elämässä kun ei ollut ihan normi työpäivä, mikäs se olikaan medical journal niin sinne rapsaa vääntämään.

Back
Ylös Bottom