Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jordan-Carver-huge-tits-jiggling-on-a-treadmill.gif

Hianommille autoille pitäis talvella tehdä sama kuin veneillekin, eli pestynä lämpimään halliin säilöön. Keväällä sitten taas, kun talvi on ajettu vanhalla Opelilla tms.

En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi näin pitäisi tehdä?

Tietenkin on niin matalaa autoa ja niin hankalia autoja rengastaa talveksi, että käytännössä ajaminen ei ole järkevää..mutta miksi muuten..

Lämpimät osanottoni.

Kiitos.

En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi näin pitäisi tehdä?

Tietenkin on niin matalaa autoa ja niin hankalia autoja rengastaa talveksi, että käytännössä ajaminen ei ole järkevää..mutta miksi muuten..

Siis minua säälittää kun täällä valtavan kalliiden autojen maassa loskapaskasuola syö niitä talvisin. Kyl mä tiedän että possu on ihan ok talviauto, en sillä.

Kyllä autoon (vuosia sitten vanhaan) on mulla ilmaantunut ruostetta ihan pihallakin, missä talvet oli pääasiassa pakkasella. Ei se ulkona pito ole mikään ratkaisu sinänsä.

Toisaalta vielä kauemmin sitten oli iso lämmin autohalli, missä kosteus oli ajoittain semmonen että vesi lillui lattioilla ja karvaa kasvoi betonin välistä ja silloinen auto ei ruostunu olleskaan.
Periaatteessa normaali ilmanvaihto hoitaa kosteudenpoiston mutta toisaalta jos auton pohja on loskaa täynnä niin kestäähän se kuviuminen hiton kauan.
Jos ostaa kosteudenpoistajan niin voihan ne vedet ohjata lattiakaivoon, oma letkushow siinäkin jos ei ole vaikka lavuaaria tms. kun yleensä se lattiakaivo on just siellä auton alla.

Back
Ylös Bottom