Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika makea työtuoli tuolla, mitähän firman ylin kirstunvartija sanoisi jos pistäisin tilaukseen.

Aika makea työtuoli tuolla, mitähän firman ylin kirstunvartija sanoisi jos pistäisin tilaukseen.

Se olis kyllä komia. e:tosi seppä ostas käytetyn auton penkin ja tekis siitä esim pelijakkaran..sehän on suoraan auton valmistuslinjalta oleva penkki.

Viimeksi muokattu:
Mamban/Tommi Läntisen/Tauskin musiikki on paskaa -vitsit kilpailee tuoreudellaan Kotiteollisuuden ja Hynysen känniördäilyn "rankkuuden" kanssa. Siitä minä nautin! Jatkakaa.
Entäpä köpä kö... en mie vitsaillut. Kysyin vakavissani.

Perussuomalaiset on kasvattanut kannatustaan entisestään ja on kirkkaasti Suomen suosituin puolue, kertoo Helsingin Sanomien gallup.

Oppositiopuolueen kannatus on nyt 20,7 prosenttia, mikä on 1,5 prosenttiyksikköä enemmän kuin kesäkuussa.”

Perussuomalaiset on kasvattanut kannatustaan entisestään ja on kirkkaasti Suomen suosituin puolue, kertoo Helsingin Sanomien gallup.

Oppositiopuolueen kannatus on nyt 20,7 prosenttia, mikä on 1,5 prosenttiyksikköä enemmän kuin kesäkuussa.”

tuli stereona: juuri kun luin kirjoitustasi, NAIStoimittaja radiossa luki saman sanasta sanaan

hieno kokemus

Jos ostaisin polkupyörän, niin siinä eijolisi sähköä. e: ja ostaisin kiven jalasta

Mutta nuo klemmarit on kyllä niin komeita että pitäs oikein keksiä tarve klemmareille.
Huutokaupat.com
Mä voisin niin nähdä herr doctorin menevän tyylikkäästi ravinteliin tälläisellä sateenvarjo coctail kädessä :LOL:

Aamupalaksi.
IMAG2542.webp
Toki hillopitko mukaan, lounaaksi.

Hyi hele kun täällä on kylmä.

Paino on noussut 4,8% viikon aikana. Yök.

Hain pyörän huollosta ja nyt mulla on hyvät lukkopolkimet. Huomenna pitää päästä lenkille testaamaan ne.
Kohta pitäis mennä salille. En vaan tiedä mitä siitä tulee kun ei meinaa silmät pysyä auki.:sleep: On kyllä mentävä jotta saa tämän lomapöhön jollakin tavalla pois.

Back
Ylös Bottom