Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasin, et olisin paistanut iltapalaksi herkullisen roheiinimunakkaan mutta olinkin yli-innokas ja laitoin lieden nappulan pesuun ja pesukone käy vielä. En sit paistakaan.

Se on kamala tunne, kun normaalin markettireissun yhteydessä ad-hocina nuo päättää, että käydään vielä katselemassa tuossa kultasepänliikkeessä jotain vaikka sitä yritti kävellä mahdollisimman nopeasti ohi ja harhauttaa huomion muualle. Joka kerta teki mieli puukottaa itseänsä naamaan.

@Ginger81 , etkös sinä ostanut kotiin kuntopyörän?
Merkki & Malli?
Mitä tuollaista hankkiessa pitäisi ottaa huomioon ominaisuuksissa?
En valitettavasti tiedä noista paljoakaan.
Mä ostin mun spinningpyörän salilta, joka hankkiutui eroon spinningosastostaan. Halusin nimenomaan spinningpyörän. Eli sinänsä ostin ainoan pyörän, jonka löysin siedettävään hintaan (150 eur). :LOL: Kai nuo on uutena huomattavasti enemmän. Merkki on Higol X-Ciser, ihan perus (vanha) malli ilman mitään mittareita.

Itse asiassa just tänään mietin, että hankkiutuisin eroon tuosta tai tyrkytän sen Wombutille, koska mun ei tarvi enää treenata kotona. (y)

Asiaan: miksei feikkuli mantiepyörää ja sille telinettä? Vai eikö ollenkaan nappaa maantiellä ajo?
En minä ole kuntopyörää hankkimassa.
Enkä todellakaan ajaisi maantiellä, ihan tarpeeksi tuijotan asfalttia ja teiden varsia muutenkin. Jos olisin kiinnostunut pyöräilystä, fatbike maastoon olisi ainoa vaihtoehto.

15623062173049153276565283982700.webp

:unsure:

4km hölköttelyä, 2km kävelyä. Jotenki ei jaksa.
Kaipa noi 11h päivätki painaa. Elokuun puoliväliin nelipäiväistä viikkoa, sitte pari normiviikkoa. Toisaalta pitkät vloput kivoja, toisaalta olisi mukava keretä iltaisin harrastamaan.

Kokoajan tekisi vain mieli kaataa kahvia naamaan.

Jos vaikka maalaisi pikkuisen seinän kaistaleen, että saisi muuta miettimistä. Mustaksi tietenkin.

paint it black, laardi, paint it black

Oli tänään vaan sokerit jäljellä munkeista. Tuudittauduin ajatukseen, että söin iltapalan päälle reilu puolikkaan mansikkapitkon maidon kera.

Mitäs roboimureita täällä immisillä oli. Otin koeajoon Roomban E5:n, mutta en kyllä tiedä pidänkö. Tänään kaksi kertaa irrottanut sen pöydänjaloista ja eihän se enään sen jälkeen tiedä miten on suhannut. Tarvis olla tonnin vehje, että ois tarpeeksi älyä.

Siivousjälki kylläkin on 5/5 siitä kohdasta mistä se on huristanut.

Back
Ylös Bottom