Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuosta pizzan ostamisesta tuli mieleen että olen miettinyt jos kävisi ostamssa tyylikään puvun (ei dressmanista) ja menisi johonkin ns. parempaan yökerhoon niin osuisko flaxi paremmin?
Toisinsanoen: Jos ei pärställä niin pinkalla.

Ai että. Sanoin just ei kiitos vajaan parin tonnin palkankorotukselle jatkaakseni nykyisessä tehtävässä nykyfirmassa sen sijaan, että vaihtaisin muualle. Rahalla ei saa kaikkea, esim. tässä tapauksessa olisi pitänyt luopua etätyömahdollisuudesta lähes kokonaan. Järjetöntä näissä hommissa olla sidottuna paikkaan X niiden tekemiseksi.

Tästä päätöksestä pitänee muistuttaa itseään seuraavan kerran, kun tuntuu siltä, että vois olla enemmän rahaa. Ois voinut, mutta nyt on mukavampaa.

Minä olen vain saanut tuliaisia mustamäen torilta. Paljon on jäänyt kokematta.

Pleikkaankin sai välillä pelin, joka oli mustavalkoinen. Kyllä harmitti.

Minä olen vain saanut tuliaisia mustamäen torilta. Paljon on jäänyt kokematta.

Pleikkaankin sai välillä pelin, joka oli mustavalkoinen. Kyllä harmitti.

Siellähän on ollut oikein etelän meininki. Hauskimpia aiheeseen liittyviä juttuja ollut kun eno osti aikanaan kannettavan CD-soitimen Thaimaasta, halvalla sai. Sitten sitä pysähtyi kerran kattelemaan kun vähän soitto pyki ja nosti päätään ja kysyi, että kirjoitetaanko muuten Technics K:lla? :LOL:

Isännöitsijä soitti, että mun auto on kuulemma ollut liian pitkään vieraspaikalla Kuopiossa. Ainakin kuukauden ajan, oli saanut myös valokuvia todisteeksi.
Mulla taiskin olla hieman pidempi viikonloppu :ROFLMAO:

Isännöitsijä soitti, että mun auto on kuulemma ollut liian pitkään vieraspaikalla Kuopiossa. Ainakin kuukauden ajan, oli saanut myös valokuvia todisteeksi.
Mulla taiskin olla hieman pidempi viikonloppu :ROFLMAO:
Oisit että kehunut että sähän oikee sherlokki olet ja kysynyt mahtaako olla sisällön puutetta elämässä jos saa riemua että ottaa kuvia autosta "todisteeksi".
Kuinkahan raskaan keissin meinaa asiasta saada aikaiseksi näillä todisteilla.

20190617_155548.webp

Tsamppanja.

Ohhoh! Juhlat ovat astioiden palautusta ja kiitoskortteja vaille valmis. Valokuvaaja otti äsken ihania kuvia museomiljöössä.

Vaikka olin kaikki suunnitellut huolella ja tehnyt valmistelut viimeisen päälle niin olen kyllä aivan poikki.

Nyt pari pvää huilia ja syksyn juhlia voi alkaa suunnittelemaan. Onneksi ovat sentään astetta pienemmät.

Hyvää iltaa kaikille! Mitäs teidän viikonalkuun kuuluu näin juhannussimaviikolla?

Back
Ylös Bottom