Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Melkein tunnin jaksoi köpötellä reipasta kävelyvauhtia.

Pakko olikin kun eilen illalla, jossain hullustilassa, tuli vetäistyä melkein kilo 69 prosenttisesti lihaan verrattavista olevista tuotteista valmistettuja nakkeja.

IMG_20190519_200102.webp

pierettää....

kah, olj miul assiaakin...

tännään reeneisä koutsin valmennettavan 12,5 kg parempaan tuloksen ku mitä ollu ennen valmennustani. Olen ylpiä.
Toinen reenitettävä teki tasaisen hyvin omaa treeniänsä koutsittavana. Mie reenasin itte penkkiä myös. Tännään raw:na 90, 105 ja 115 kg. Penkkipaidalla 120 kg.
Kaukana ollaan kisakunnosta, mutta mikäpä tässä. Elokuussa APCON vasta... muut kisat vielä myöhemmin.

Viiden herätykset on näköjään uusi vakio.
No toisaalta hyvä, koska treenaan kesäkuun ajan klo 6.45 jokaisena arkiaamuna. Ehdin sitte herätä kunnolla ja vaikka jopa syödäkin.

Se olis toiseksi viimeinen viikko koulua tytöllä, nopeasti se eka luokka on mennyt.

Kylläpäs puntari näytti kaameaa lukemaa. Paras lopettaa kesärilluttelut heti alkuunsa.

Mietin eilen pyörälenkille lähtiessä, että shortsit ja maastopyörä ei ehkä ole mulle sopiva yhdistelmä.

No, nyt on fläteillä rei'itetty ja raavittu sääri sitten, kun johan se ollikin melkein siisti. Vähän paksumaa sukkahousua jalkaan vaan... Ensi viikolla olisi valokuvaus, että jospa ees isoimmat parantuisi siihen mennessä.

mie hereillä.

on tää hurjaa.

oon täs miettiny että jos jaksais laittaa hammeen tai housut jalakaan... suaap ny nähdä kumman. Toisaalta jos trikoot ja pälle hame nii ois kummatkin.
Tarvis täs parin tunnin säteel kuitennii lähtee kaapunnille hoitelemmaan asioita.... Eilen tuli tehtyä röihommia niin tänään on lähes vapaapäivä.

Mulla pamahti paino yhtäkkiä taas kilon ylös, yritän olla ajattelematta sitä. +4,6 kg normipainoon nähden, vähän alkoi eilen jo auringossa vaeltelu tuntua vähemmän ketterältä.

Back
Ylös Bottom