Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykkö sitä lisäännytään! Onnea!Olen itsekin sitä mieltä että suhteen on oltava aina x/x. Tarvitsen oman vessan.
Ja ehkä lääkärikäynnin.
Tsek
Itse päädyin vaihtamaan vetopyörästöjen öljyt juuri tänään, koska hypoidista lähtevä vieno oksennuksen tuoksu kuuluu elimellisenä osana suomalaiseen vapunviettoon.Kävin lenkillä ja ohi ajoi karja-auto, josta löyhähti kauhea lehmänpaskan haju. Minulla herahti kuola suuhun, kun haju oli niin lähellä Ettania. Kerrassaan häiritsevää. Onko muilla herännyt vastaavia tuntemuksia?
#vuosiilmannuuskaa
Tsek
Kerro mullekki mitä se oli? Tän ruhon ko sais juoksemaan edes unissaan...Näin unta, että piikitin jotain kovaa huumetta. Ja sain siitä paljon energiaa. Niin paljon että jaksoin juosta monta kilometriä hakemaan lisää tätä huumetta.
Eiks sitä massaa vaan pursoteta kiehuvaan öljyyn, ja nostetaan Köntsät kuivumaan.Koska tippaleivissä on hirveä duuni. Ehkä.
Eiks sitä massaa vaan pursoteta kiehuvaan öljyyn, ja nostetaan Köntsät kuivumaan.
Äkkiseltään helpompia ku munkit.
Koska tippaleivissä on hirveä duuni. Ehkä.
Ilmeisen riittävät maavarat.Voimansiirtoöljyjen vaihtokin on ihan mukavaa puuhaa, kun ajoneuvon alla mahtuu istumaan tuolilla ja voi siitä työskennellä.
Pitäisi joskus kokeilla tehdä itekki. Vieläkö ne nykyään paistetaan siinä oikeassa rasvassa? Saako sitä enää edes mistään?Mummo teki kyllä hyviä munkkeja, sormet oli vielä juhannuksena rasvaiset niiden syönnin jälkeen.