Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Brewhouse tuntematon, nöötin rasvaklimpit surkeiden ranujen kanssa menee vain jos parempaa ei ole saatavana.
Ite kerran käyny naughtyssä ja piffi oli sellaista eltaantunutta ja Treläinen kaveri meinasi, että niin on aina. Tiedä sitten, ite en tykännyt.

E. Sohossa on omaan makuun sopivat purilaiset Treen tarjonnasta.

Ite kerran käyny naughtyssä ja piffi oli sellaista eltaantunutta ja Treläinen kaveri meinasi, että niin on aina. Tiedä sitten, ite en tykännyt.

E. Sohossa on omaan makuun sopivat purilaiset Treen tarjonnasta.
Minä taas pitän nakupurkerista. Ne on sellasia nakuja ja piffi sopivan raaka, kuten itse tehtyä.

Burgerit on kyllä paras oikeastaan tehdä kotona. Saa erinomaisia. Sama pätee muihinkin grillipöperöihin.

kasuaari, pisuaari... kausari, mitä noita ny o. nih.

jännä mauste tuo nainen... naisella maustettu. Hmm---
kockens-sillkryddor-10g--especias-para-arenques.jpg

Vai mikä häh, en ymmärrä?

joskus vituttaa niin ettei meinaa happi kulukia eikä veri kiertää---

parisuhteen iloja.

kun pyytää jeesiä ja apua ja toinen on että totta kai... käväiset kaupassa, viivyt vartin,
sen jälkeen tyyppi kulkee seinän vierii pari tuntii.... selitys ennätyshämärä: en halunnut olla vaivaksi niin päätin että oon tieltä pois...

nii, että huvikseen pyysin avuksi etukätee ja huhuilin perään ku ihmettelin missä ja miksi tyyppi idlaa.

mit vit ny taas saatana. Ois sanonu, iski laiska katarri, ei huvittanu, jne... se on ihan ookoo. ei siin mitään.
mutta jotain hatson stetson metodin huttua. anna mun kaikki kestää, ja antaahan se.

mut toisaalta, on se vaan sulone ja ihana. joskus ei vaa toi logiikka ihan mee yksiin.

Jeesus sentään unohdin ottaa antihistamiinin aamulla, kotiin tullessa silmissä alkoi sellainen kutina että teki mieli raapia ne pois. Onneks löytyy silmätippaa pahan päivän varalle.

Flunssa: on edelleen.
Toi on kyllä mukava tunne. Muistan joskus, kun poljin pyörällä tuulisella säällä läpi siitepölypilvien. Kotio päästyä fiilis oli juuri vastaava, onneksi aikuisuus on tasoittanut noita oireita ja nyt vaan kutisee vähän.

57486186_1991257377663185_4841449455750217728_n.jpg

Back
Ylös Bottom