Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hasselhoff.jpg

Reino on luolassa jakamassa oikeutta. ei tänne yleiselle puolelle viitsi kirjoitella kaikkea mitä päähän pälkähtää.. tulee banaania muuten :dance2:

Joo mä oon laittanu mun luovuuteni tuotokset piiloon yleiseltä puolelta...
Tulis bannia, vaikka osa modeista niistä jutuista niin kiihottuukin...

Kyllä mä aina jotain tänne laitan...

:D

Tää on silti ihan paras ketju...

dinho:
tossa on se Pirkka-Pekka Peteliuksen ja Aake Kallialan salisketsi... Omistaja tulee häätään nyrkkeilijää ja saa ite pläskiin...

siinä sä oot salaa treenaamassa Reinon salilla. mutta japko the stalker on kuvannut kaiken ja laittoi juutuubiin!

edit. dinho kyllä näyttää aika paljon Aakelta ja Reinossakin on pirkka-pekan kans samaa näköö :D

mä löin tänään pitkävetoo futiksesta. lähetän kaikille höpönassuille postikortin Bahamalta jos voitan:dance2:

siinä sä oot salaa treenaamassa Reinon salilla. mutta japko the stalker on kuvannut kaiken ja laittoi juutuubiin!

edit. dinho kyllä näyttää aika paljon Aakelta ja Reinossakin on pirkka-pekan kans samaa näköö :D

Mistäs tiiät...?

Toi PPP on aika lihaksikas...

se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa

lukee gigantin työsopimuksissa.

:hyvä:

mä en vaan oikein saanu juonesta kiinni siinä.

Gigant 9 oli kans hyvä...

Mutta enhän mä sellasta katsele.................

Back
Ylös Bottom