Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kuulostaa muuten TOSI hyvältä... Kunhan se ei oo sun musaa...
;)

paitsi jos on hyvää mättöö...

korjattu: se oli kimppapimppaa...

Prayer hoitaa musapuolen, niin festarin päättyessä kaikkien korvissa soi vielä viikkotolkulla A-A-A-AUUUH!!! RAAH-RAAH, TELL ME YOU LIKE IT!!!

SE jumala auta...

Slayer on kyllä oikeesti aika kuraa... Enkelit kuolee ja verta sataa... Jumala palaa helvetissä ja pirut syö lapsien sydämiä...

Cradle of filth ja slipknot menee hyvin viä....

Valvomo yms...

tai sit vuorotellaan...
Tai sit annetaan naisten päättää.........

minkä naisten
ehkä...

mut SEHÄN on hyvää...

kunnon rokkimeininki... ja latoon paneen heinien sekaan...

Mitä jos popitetaan sovinnolla Modern Talkingia sillai, että kuuluu rapakon taaksekin, ja saadaan paikalle jokunen Gunnar ja Ulle kisaamaan wet t-shirt-skabassa?

Alyssa

No jos se oli 2n+1m settiä ni ei sit mitää. Se mistä mä kuulin oli 2m+1n. Miksi se varattu äijä piti pois potkia? Mitä välii? Moraalia tommoses tilantees oo muutenkaa ja parempi vaa jos on varattu ni ei jää perään roikkuu ;) Sitte ku sä siis saat sen täysin hurmattua ym. Saa elämänsä parhaat kyydit jne :lol2:

Ps: Mitään sanomaani ei voi käyttää minua vastaan!

veikkauksia kuinka monelta..?

:jahas:
olipa kivasti sanottu.

e. MissEvilEve: No emmä tiiä, ei sentään haluttu mennä sekaantumaan kenenkään suhteeseen. Se olis kyl ollu enemmän mun tyylinen eikä sit olis tarvinnu jakaa. Ja kiva etten ollu ainut joka sekoili siellä :D

Back
Ylös Bottom