Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pasloden impulssinaulain iM90 toimii aina polven kanssa.

Eipä nuo pienemmät saa naulaa edes kunnolla luuhun uppoamaan. Kyllä niitä aika monta on ihmisen eri raajoista pois kaivettu. Viimeksi polvesta tuli kaivettua jotain ehkä 3mm naulaa, ei se ollu päässy kuin pari senttiä luun sisään.

Muistan kyllä kun joku oli ampunut hieman järeämmän, ehkä 15cm pitkän naula polveensa. Reisiluusta läpi polveen, missä se oli osunut sääriluun päähän ja taittunut mutkalle siellä nivelen sisällä. Onneksi minun ei tarvinnut sitä poistaa..

vittumitäpaskaa-seinäkalenteri-2019.webp

Voimia veljeni!:heart:
Arvostan myös suuresti että pystyit jakamaan tämän vaikean asian kanssamme.

Itsellä ei tuota ongelmaa perse laulaa söi sitten mitä tahansa.

Siis jakaminen on välittämistä!

Miula on tää ongelma korostunut nyt laihiksella kun paastoaa. Ei vaan perse laula. Tuo on se todennäköisin syy miksi lopetan paastoamisen jos lopetan.

Tässä vois alkaa pelaamaan bingoa offtopic osion sanojen kanssa.
- patterit
- ilmavaivat
- puuilo
- naula

Viimeaikoina olen vakavasti harkinnut impulssinaulainta mutta vielä olen malttanut mieleni.
Jos sellaiselle olisi jatkuvaa käyttöä niin olisin jo toki ostanut, tytötkään ei oikein osaa innostua noista vehkeistä.

Pieru on iloinen asia. Vähä suolisto jumissa tänään, joten olin hyvin onnellinen pierusta kotiutumisen jälkeen. Seurasin kolonoskopiaa päivällä. Tähystettävällä vaikutti sentään olevan kivuliaampaa ku minulla.

Ai niin!
Ärsyttävä musiikinhuudattaja aloitti taas bassokaiuttimen rääkkäämisen kun olin tullut himaan ja kun päivän on pitänyt peltoreita metelin takia niin oikeasti alkoi vituttamaan.
Ajattelin olla mies ja mennä sanomaan sille, raahasin itteni rappukäytävään ja ilokseni kuulin kaksi kerrosta ylempää kuuluvaa kommentointia, sanoista en saanut selvää mutta tiesin ettei minun tarvinnut sinne mennä koska joku naisihminen oli ilmeisesti myös kyllästynyt.
Tunsin silti itteni rohkeaksi.

Mutta jos totta puhutaan niin ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun Suomessa on keklutettu moisesta törkeydestä että menee valittamaan turhan äänekkäästä elämästä.

Oma kolonoskopiani ei ollut kivulias, mutta se pierun määrä sen jälkeen oli uskomaton. Jatkuvaa pörinää ja pauketta.

Nyt kun pääsi aiheeseen: seniorikissa käy nykyään kakalla pienen alkuäänimerkin kanssa. Sellainen pitkä, ohut piuuuuuuuuuh.

Ite en oo kokenut. Toivon myös omasta sekä suorittavan tahon puolesta, että sellaiseen ei tule tarvetta. Voi olla ties millasta mutkaa ja solmua tarjolla suoliston puolella.

Kolme kertaa siellä käynyt ja yyyyh. Tosin kahella kerralla suoli oli niin tulehtunu, että sen takia se on ollu kauhia kokemus. Mutta enää ei tartte! #nocolonstillrollin

Back
Ylös Bottom