Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä kun herää keskellä yötä, aattelin että jos tekis jotain pientä kuntopiiriä. Polvet rutisee niin paljon ettei huvia kuunnella. Joten ei sitten.

Kauppareissulta tarttui mukaan:

-Nippusiteitä 200kpl
-Sulakkeita pari pakettia
-Haaroitusliittimiä
-Muita liittimiä

Selvästi sähköhommia luvassa

Tiedättekö, mikä on yllättävää. Se, miten paljon listaa meneekään yhteen reilu sataneliöiseen asuntoon! Ja kuinka sitä luulisi, että ne on laitettu ihan hetkessä. Ei ole!
Jos yritätte tehdä jiirit yhdistelmällä muovilaatikko+käsisaha, luvassa on varmasti edellä mainittuja ryssänjiirejä

Toki se sopii kokonaiskuvaan, onhan siellä se puolalainen saunakin

Endoskopiayksikössä tuurilla päädyin seuraamaan minua operoineen gastrokirurgin tekemiä tähystyksiä. Kirurgiksi hän olikin yllättävän mukava ja puhelias. Puhelias ei ollut 2013, kun katsoi minua osastolla, sillo ei tainnut ketään naurattaa. Tarjosi myös kahvin.

Kauppareissulta tarttui mukaan:

-Nippusiteitä 200kpl
-Sulakkeita pari pakettia
-Haaroitusliittimiä
-Muita liittimiä
Ookko sie käyttänyt miun kauppalistaa? Meinaan ei mitenkään outoa tuommoiset ostokset miulle.

Jos yritätte tehdä jiirit yhdistelmällä muovilaatikko+käsisaha, luvassa on varmasti edellä mainittuja ryssänjiirejä

Toki se sopii kokonaiskuvaan, onhan siellä se puolalainen saunakin
Ryssänjiiri = suorat päät, eli ei jiiriä ollenkaan.
Google-kuvahaun tulos kohteessa https://haapavaara.files.wordpress.com/2017/02/talvi16_17_65online.jpg?w=640&h=480
Z7EVCb

Endoskopiayksikössä tuurilla päädyin seuraamaan minua operoineen gastrokirurgin tekemiä tähystyksiä. Kirurgiksi hän olikin yllättävän mukava ja puhelias. Puhelias ei ollut 2013, kun katsoi minua osastolla, sillo ei tainnut ketään naurattaa. Tarjosi myös kahvin.

Jouduitko painimaan taas?

Vielä kun muistaa, että siinä jiirissä ei sitten se sauma irvistä yhtään. Siis yhtään, muuten uusiksi (y):LOL:
Olen muuten ollut tekemässä yhtä kohdetta jossa ilmankosteus ei ollut mitenkään vakio ja sinne haluttiin puiset listat ja piti olla jiirissä.
Kolmannen oikomisen ehtona oli asianajajan välityksellä tehty sopimus että kun tämä kerta on tarkastettu niin siitä ei valiteta enää.
Oli muuten niin vittumainen paikka että ajoittain tekisi mieli käydä vieläkin polttamassa se vaikka välissä on ehditty monet viljat puimaan.

Hyvään listoitukseen tarvitaan ainakin hyvä jiirisirkkeli. Tehdään aina vähän ylipitkä ja sirkkelillä se 0,5-1 mm pois. Sovitetaan ja uudestaan pois, jos liian pitkä. Ja nurkkaa toki sovitetaan toista jiiriä vasten.

myös jatkokset jiiriin niin on nätti

Back
Ylös Bottom