Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos yritätte tehdä jiirit yhdistelmällä muovilaatikko+käsisaha, luvassa on varmasti edellä mainittuja ryssänjiirejäTiedättekö, mikä on yllättävää. Se, miten paljon listaa meneekään yhteen reilu sataneliöiseen asuntoon! Ja kuinka sitä luulisi, että ne on laitettu ihan hetkessä. Ei ole!
Ookko sie käyttänyt miun kauppalistaa? Meinaan ei mitenkään outoa tuommoiset ostokset miulle.Kauppareissulta tarttui mukaan:
-Nippusiteitä 200kpl
-Sulakkeita pari pakettia
-Haaroitusliittimiä
-Muita liittimiä
Ryssänjiiri = suorat päät, eli ei jiiriä ollenkaan.Jos yritätte tehdä jiirit yhdistelmällä muovilaatikko+käsisaha, luvassa on varmasti edellä mainittuja ryssänjiirejä
Toki se sopii kokonaiskuvaan, onhan siellä se puolalainen saunakin
Ai se olikin semmonen...ymmärrän.Ryssänjiiri = suorat päät, eli ei jiiriä ollenkaan.
Google-kuvahaun tulos kohteessa https://haapavaara.files.wordpress.com/2017/02/talvi16_17_65online.jpg?w=640&h=480
![]()
Ei ollu listaa ollenkaan, joten mukaan tarttui vähän sitä sun tätä.Ookko sie käyttänyt miun kauppalistaa? Meinaan ei mitenkään outoa tuommoiset ostokset miulle.
Endoskopiayksikössä tuurilla päädyin seuraamaan minua operoineen gastrokirurgin tekemiä tähystyksiä. Kirurgiksi hän olikin yllättävän mukava ja puhelias. Puhelias ei ollut 2013, kun katsoi minua osastolla, sillo ei tainnut ketään naurattaa. Tarjosi myös kahvin.
Olen muuten ollut tekemässä yhtä kohdetta jossa ilmankosteus ei ollut mitenkään vakio ja sinne haluttiin puiset listat ja piti olla jiirissä.Vielä kun muistaa, että siinä jiirissä ei sitten se sauma irvistä yhtään. Siis yhtään, muuten uusiksi![]()
Kiltisti olin.Jouduitko painimaan taas?
normikauppareissu siis.Ei ollu listaa ollenkaan, joten mukaan tarttui vähän sitä sun tätä.
Piirakka olkoon kaverimme.....Vuoksen piirakka olkoon kaverimme.
Kiltisti olin.
En mä vielä viittiny. Piti saada kuittaus seurantalomakkeeseen. Olisi voinut estää valmistumisen, jos olisin ollut vittumainen!Ajattelin semmosta #kostoelää menttaliteettia.
En mä vielä viittiny. Piti saada kuittaus seurantalomakkeeseen. Olisi voinut estää valmistumisen, jos olisin ollut vittumainen!