Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse valitsen äänestämättä olemisen. Varsinkin eduskuntavaaleissa, kun en voi äänestää ehdokasta vaan äänestän väkisin puoluetta/vaaliliittoa.

Puolueellehan ne ehdokkaat ääniä kerää, siitä ei mihinkään pääse. Pitäisi olla Puoluekurittomuuden Puolue, jonka ainoa yhteinen agenda olisi että jokainen ehdokas saa äänestää eduskunnassa aina niin kuin itse haluaa. Se vaan että miten sellainen puolue voisi toimia hallituksessa...

Ilman vastusta hellä surina, mutta en ole tositoimissa koittanut. Veikkaan, että ei silti yli tuon kompuran 95 db mene.

No perkkele. Kuulonsuojaimet onneksi löytyy.

B2564D2C-1770-4D9F-916F-74205DC4B91F.webp

Puolueellehan ne ehdokkaat ääniä kerää, siitä ei mihinkään pääse. Pitäisi olla Puoluekurittomuuden Puolue, jonka ainoa yhteinen agenda olisi että jokainen ehdokas saa äänestää eduskunnassa aina niin kuin itse haluaa. Se vaan että miten sellainen puolue voisi toimia hallituksessa...
Vastakysymyksenä, miksi eduskunnassa tarvitaan nykymallilla yli 6 edustajaa, kun yksilöllä ei ole kuitenkaan päätösvaltaa?

No voi helevetti mikä idea:ROFLMAO:

Itselläni rengaskaivo, 6m syvä. Sen kaivoi oranssinsävyinen Hitakhi.
Ajjuma, aivan mahtava idea.

Olin tälläisen vajaan kymmenmeetrisen pohjalla joku aika sitten. Käsin tehty. Renkaatkin valettu itse.
IMAG1589.webp
Renkaat voisi ehkä ostaa valmiina. :ROFLMAO:

Kaverilla on vielä toiminnassa kaivo jossa kivet reunoilla. Siihen aikaan ei ollut vielä kaivonrenkaita isännillä. En muista syvyyttä, mutta hel vat un syvä.

Ostin oluen. Koska erää asiat alkoivat käydä hermoilleni. Nämä asiat alkavat r-kirjaimella ja päättyvät -emonttiin. Lisäksi jo haaveilin, että voisin jäädä huomenna töistä lyhyelle lomalle, mutta työkaverini ei osannut lukea ajatuksiani kun kysyin, koska hän tahtoo tehdä erään ekspin, ja hän ehdotti huomista, enkä kehdannut kieltäytyä. Olisi varmaankin vain pitänyt sanoa, että ei sitten huomenna ainakaan haatana!

E. Kerroin miehelle, miten armottomasti mua vitutti, ja se lohdutti mua ostamalla mulle mun puolesta purkin maalia. <3

Back
Ylös Bottom