Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikon sisään kävellen töihin jo toisen kerran. Aikamoinen suoritus kun kävelymatkat voi laskea koko työuran aikana yhden käden sormilla.

5.30 herätys
7.00 työmaalla rämpimässä lumessa ja riehumassa hulluna pakkasessa 15.30 asti.
16.00 aikaan kotona ja ruokaa tekemään
16.30 hetki lepiä
16.45 keittiön siivous yms.
17.45 treeniin lähtö
19.20 kotona jonka jälkeen suihkut ja varustelu aamuksi
20.00 iltapala
21.00 todennäköisesti kuorsausta

Toista sama perjantaihin asti. Säädä tarvittaessa pyykinpesulla ja kaupassa käynnillä.

Siinä ei pienen ihmisen tarvitse miettiä mitä elämällään tekee..

Kävin työ maalta tullessa hakemassa 12m (nyt tarkkana termien kanssa, no-body lähti jo hakemaan kirjaa) 30x50x2 ohutseinäputkea.

Myyntipiste oli helvetinmoinen halli, jossa ei näkynyt ketään. Sitten hallin takaosan ovesta ilmestyi haalariasuinen heppu.

Koko ostotapahtuman aikana puhuttiin alle 10 sanaa, lopuksi sain käsin kirjoitetun kuitin kun maksoin käteisellä.

Olimuute old school meininki. Ei turhia löpinöitä, putket kainaloon ja ulos. Jumalauta, siinäpä asiakaspalvelua minun makuuni.

Kävin työ maalta tullessa hakemassa 12m (nyt tarkkana termien kanssa, no-body lähti jo hakemaan kirjaa) 30x50x2 ohutseinäputkea.

Myyntipiste oli helvetinmoinen halli, jossa ei näkynyt ketään. Sitten hallin takaosan ovesta ilmestyi haalariasuinen heppu.

Koko ostotapahtuman aikana puhuttiin alle 10 sanaa, lopuksi sain käsin kirjoitetun kuitin kun maksoin käteisellä.

Olimuute old school meininki. Ei turhia löpinöitä, putket kainaloon ja ulos. Jumalauta, siinäpä asiakaspalvelua minun makuuni.
Isä haki joskus yhdeltä pajalta mun puolesta aluvanteen (oli siellä oikaistavana) ja selvisi sanomatta sanaakaan. Oli vain osoittanut sormella ja murahtanut :LOL:

Isä haki joskus yhdeltä pajalta mun puolesta aluvanteen (oli siellä oikaistavana) ja selvisi sanomatta sanaakaan. Oli vain osoittanut sormella ja murahtanut :LOL:
Kunhan tuo homma etenee niin tarvinnen myös 30x30 kulmarautaa. Voisi kokeilla kuinka vähällä puhumisella sen ostaminen onnistuu.

Mulla aiheuttaa tuore tomaatti ja pöytäsuola aftoja. Noi kun jätti pois niin eipä ole suussa sattunut... Mutta auta armias, jos lisää pöytäsuolan tai tomaatin takaisin ruokavalioon. Siitä ei hyvä heilu.

kun sai huonosti nukuttua yöllä vaikka meni aikaisin nukkumaan,saattoi käydä niin että hommien välissä,
tuli otettua hieman lepiä varaston lattialla. Ja nyt sitten illalla on semmottinen olo tietenkin, että
nukkumaanko pitäis mennä. Ei taida mennä kohdille koskaan...

Ja oletus on aina mustaa rautaa jos ei erikseen mainita, mutta senhän jo tiesitkin.
Tilasin tuossa taannoin palkkia ja kun halusin pohjamaalilla niin erikseen vahvarissa mainittiin että sinkopuhallettu ja olihan se, putkesta varisi pientä kuulaa kuin pakolaista Tornioon.
Pitää muuten ihan kuriositeettinä mainita että tavaralla oli seinämävahvuus 12.5mm, meillä ei pilipalitavaralla leikitä.
En muuten saanut migillä poltettua läpi hitsatessa, kerrankin näin :)

Back
Ylös Bottom