Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isä haki joskus yhdeltä pajalta mun puolesta aluvanteen (oli siellä oikaistavana) ja selvisi sanomatta sanaakaan. Oli vain osoittanut sormella ja murahtanutKävin työ maalta tullessa hakemassa 12m (nyt tarkkana termien kanssa, no-body lähti jo hakemaan kirjaa) 30x50x2 ohutseinäputkea.
Myyntipiste oli helvetinmoinen halli, jossa ei näkynyt ketään. Sitten hallin takaosan ovesta ilmestyi haalariasuinen heppu.
Koko ostotapahtuman aikana puhuttiin alle 10 sanaa, lopuksi sain käsin kirjoitetun kuitin kun maksoin käteisellä.
Olimuute old school meininki. Ei turhia löpinöitä, putket kainaloon ja ulos. Jumalauta, siinäpä asiakaspalvelua minun makuuni.
Kulmapaita, lakerikengät sekä varmarihousut. Povitaskuun hammasharja.Tulin kuntit viikoksi ruotsinlaivasimulaatioon. Onko antaa vinkkejä?
Povitaskuihin sopii myös Vesahenkiset pullo viinaa ja 5000e käteistä.Kulmapaita, lakerikengät sekä varmarihousut. Povitaskuun hammasharja.
Kunhan tuo homma etenee niin tarvinnen myös 30x30 kulmarautaa. Voisi kokeilla kuinka vähällä puhumisella sen ostaminen onnistuu.Isä haki joskus yhdeltä pajalta mun puolesta aluvanteen (oli siellä oikaistavana) ja selvisi sanomatta sanaakaan. Oli vain osoittanut sormella ja murahtanut![]()
Kunhan tuo homma etenee niin tarvinnen myös 30x30 kulmarautaa. Voisi kokeilla kuinka vähällä puhumisella sen ostaminen onnistuu.
30x30x3 vois olla sopiva
Seison korjattuna
Mulla aiheuttaa tuore tomaatti ja pöytäsuola aftoja. Noi kun jätti pois niin eipä ole suussa sattunut... Mutta auta armias, jos lisää pöytäsuolan tai tomaatin takaisin ruokavalioon. Siitä ei hyvä heilu.
Tulin kuntit viikoksi ruotsinlaivasimulaatioon. Onko antaa vinkkejä?
Tilasin tuossa taannoin palkkia ja kun halusin pohjamaalilla niin erikseen vahvarissa mainittiin että sinkopuhallettu ja olihan se, putkesta varisi pientä kuulaa kuin pakolaista Tornioon.Ja oletus on aina mustaa rautaa jos ei erikseen mainita, mutta senhän jo tiesitkin.