Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä serkumpi, sen herkumpi!

Sitäpaitsi, minä tarviin raktorin ajankuluksi. Pojat täällä on ostamassa koneita, mutta havaintoni on, että reitti finkun reittä pitkin on nopeampi ja halvempi.
Huutokaupat piste comiin. Tai nettikonetta selaamaan.

Huutokaupat piste comiin. Tai nettikonetta selaamaan.
Sitten kun on talo ja perunamaa, niin on tilaa koneille. Monelle.

Huutokaupat piste com on muuten kallistunut perhanasti aikain saatossa. Monta vuotta sitten muista, kun tuttu oli ostamassa sieltä autoo ja kyseli onko luotettava. Sanoin, että ikinä kuullutkaan ja näin opin tavoille. Nyt siellä on jo tavaraa ja ostajia niin pirusti, että hapoja löytöjä ei oikein enään ole.

taas on paha mieli ja alapaine lähes sata

en ymmärrä paikkakuntamme tienhoitoa, miksi pitää suolata taajamassa

henkilöautoni on nyt pesty kolme kertaa 24tunnin sisällä

melkeen niin paha mieli, että saattaa olla että lähden polkupyörällä #ajankuluksi #terveydeksi

Mietin samaa asiaa jokunen viikko sitten. Tulin tulokseen, että läheinen paloasema pakko olla syypäätä. Ei muuten olisi mitään järkeä moisessa.

ei tätä ja tamperetta voi etes verrata, sielä sentään on liukasta jos on liukasta

täälä ei märkiä teitä voi välttää, jokapaikka on suolas, homma on karannu viimesen 5v aikana täysin lapasesta

en ymmärrä miksi pitää yrittää pitää kesäolosuhteet taajamanopeuksissakin vaikka talvirenkaita on pakko käyttää
tai ymmärrän, ei tarvi aurata, kai se suolaaminen on sitte halvempaa

Salille än yy tee nyt, tissitkin tuli kannustamaan mua. Vetopäivä!

Tulin just vetämästä. Maasta.

Jäi vituttamaan, kun (ennen lomaa) loukkaantumisen pelossa en vetänyt sitä viimeistä yhtä tai kahta toistoa vaan "järkevästi" jätin helppoihin toistoihin. Vittu.

Jäi *suusaippualla*maan

harmittiko yhtään kun possu ei pysy tyystinsiistinä kun kadut vellissä

olen nyt täälä ydin:kes:kustassa rentouttamassa hermosoluja #polkupyörällä

harmittiko yhtään kun possu ei pysy tyystinsiistinä kun kadut vellissä

No ei oikeastaan. Turhapa sitä on kokoajan olla puunaamassa kun sitten saa olla kokoajan puunaamassa. Tähän aikaan vuodesta. Jos ny kerran viikkoon putsaa.

koska Minulla VAG täytyy yrittää siistiminen ennakoida ennen pakkasia

paakkasella ei voi pestä, koska: #ovenlukot

koska Minulla VAG täytyy yrittää siistiminen ennakoida ennen pakkasia

paakkasella ei voi pestä, koska: #ovenlukot

Pakkasilla pesu = konepelti (tavaratilan kansi) joka ei aukea ellei käy sulattelemassa ja kuivaamassa tiivistettä. Karmittomat ikkunat jäätyy toki myös, mutta ne hoitaa sisätilan lämmitin.

Back
Ylös Bottom