Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin foorumilla irvisti joku.kukaan ei irvistellyt, päinvastoin.
joskus oon koittanu olla sillee ettei kellee tulis vahingoskaa ketutusta... nurkkaan siinä ittensä vaa maalaa ja pierunhajuista önn se.Ainakin foorumilla irvisti joku.
Minä.
Mutta ei kaikkia voi tai tarvitsekaan miellyttää, olisipa tylsää sellainen.
Jos asiaa tarkastellaan ihan numeroiden valossa, niin Himmlerin ja kumppaneiden touhut olivat lähinnä amatöörien puuhastelua verrattuna siihen paljonko Stalin murhautti omia kansalaisiaan.
otitko siis sirpin ja vasaran, hakaristin vai molemmat, vai mistä moinen luennointi?Sillon aikoinaan, kun kävin tuohon käteen ottamassa tatuoinnin (tai hakkauttamassa leimaa, vai miten se nykynuoriso puhuu) niin tatuoija piti minulle hyvin pitkän luennon aiheesta. Mies oli aiheeseen kyllä perehtynyt todella hyvin ja ihan kiva sitä oli kuunnella, kun tiesi mistä puhui.
Ja kaiken lisäksi on erinomainen tatuioija.
Käy hömpöttämässä yksi olut vokotin kanssa.Onkos siellä ääsjoella jotai jouluhömpötyksiä tai muuta käymisen arvosta häppeninkiä?
Se on kai vasta huomenna :(
otitko siis sirpin ja vasaran, hakaristin vai molemmat, vai mistä moinen luennointi?
Muchalla maukkaita misui kyä on. nam. juu, kyä ne keskustelut välillä vaihtelee aika rajusti tatskalla.Yhden Muchan tytteleistä otin. Siitä nyt on 10 vuotta jo aikaa enkä muista mistä keskusteltiin. Muistan vaan, että pitkän luennon aiheesta piti.
kakkakikkare boksin ulkopuolelta
Kissan oma, vai oliko jäsen i:llä kiire lähtö työmaalle?