Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainakin foorumilla irvisti joku.

Minä.

Mutta ei kaikkia voi tai tarvitsekaan miellyttää, olisipa tylsää sellainen.
joskus oon koittanu olla sillee ettei kellee tulis vahingoskaa ketutusta... nurkkaan siinä ittensä vaa maalaa ja pierunhajuista önn se.
nykyää oon aekalaella sillee kö oun. kuha en ketteen oikiasti satuta ja ürpoile, niin eip siin pittees kelleen olla nokan kopauttelemista.

Jos asiaa tarkastellaan ihan numeroiden valossa, niin Himmlerin ja kumppaneiden touhut olivat lähinnä amatöörien puuhastelua verrattuna siihen paljonko Stalin murhautti omia kansalaisiaan.

Sillon aikoinaan, kun kävin tuohon käteen ottamassa tatuoinnin (tai hakkauttamassa leimaa, vai miten se nykynuoriso puhuu) niin tatuoija piti minulle hyvin pitkän luennon aiheesta. Mies oli aiheeseen kyllä perehtynyt todella hyvin ja ihan kiva sitä oli kuunnella, kun tiesi mistä puhui.
Ja kaiken lisäksi on erinomainen tatuioija.

Sillon aikoinaan, kun kävin tuohon käteen ottamassa tatuoinnin (tai hakkauttamassa leimaa, vai miten se nykynuoriso puhuu) niin tatuoija piti minulle hyvin pitkän luennon aiheesta. Mies oli aiheeseen kyllä perehtynyt todella hyvin ja ihan kiva sitä oli kuunnella, kun tiesi mistä puhui.
Ja kaiken lisäksi on erinomainen tatuioija.
otitko siis sirpin ja vasaran, hakaristin vai molemmat, vai mistä moinen luennointi?

"Ronkanen rakensi työtovereittensa kanssa puutarhaletkusta, imukatetrista ja liittimestä pään, jolla uusi erikoisleikkuri pystyttiin yhdistämään tietynlaisen laikkaleikkuriin.
Tuloksena oli vesijäähdytteinen laikka, jolla peniksen ympärille jumittunut mutteri saadaan turvallisesti leikattua irti"

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/475a9ea4-4c7a-411f-b954-af070d77f147

:cautious:

Yhden Muchan tytteleistä otin. Siitä nyt on 10 vuotta jo aikaa enkä muista mistä keskusteltiin. Muistan vaan, että pitkän luennon aiheesta piti.
Muchalla maukkaita misui kyä on. nam. juu, kyä ne keskustelut välillä vaihtelee aika rajusti tatskalla.

Muutama tunti pitäis vielä jaksaa hommia pakertaa. Ihmiset sekavampia kuin koskaan ja päivä tietysti täyteen buukattu, vähän nyt jotenki ressaavaa. Mutta illalla on eka aikuiselämän varattu saunavuoro ever, jee!

Kissalla oli muuten jännittävä aamu tänään. Ihmettelin mikä sillä oikein on vialla, kun ihan hirveesti oli asiaa yhtäkkiä, mutta sitten löytyi kakkakikkare boksin ulkopuolelta! On se nyt vähempiki stressaavaa.

silloin lienee väsynyt ja ehkä vähä veto pois ja ei nii parhaas kunnos, kun lähikauppaan meno tuntuu Marsiin matkaamiselta.
ja yleensä ei kauppakassi paina mua vinoon tai tunnu melki miltään. tänään tuntui.

tältä se varmaan tuntuu kun on normaali heikko kuolevainen, heh

Kissan oma, vai oliko jäsen i:llä kiire lähtö työmaalle?

Hajusta, koosta ja konsistenssista päätellen veikkaisin kissan omaa, mutta oishan siinä kivaa pikkujännitettä parisuhteeseen pelailla "kenen kakka" -peliä silloin tällöin. Lisähaasteena vois leikkiä "kakkapiiloa" ja hajun perusteella yrittää löytää piilotettuja pökäleitä ympäri kämppää. Vieraitakaan ei varmaan tarvis kauheesti enää kutsua.

Back
Ylös Bottom