Deleted member 43228
Ei siis ollut etes sarkasmia, ihan itselle joskus kuitenkin pitäisi rekku hommata, mutta en halua mitään kärsivää vammaista koiraa. Kun koira tulee, niin ihan urheiluun ja metsästykseen, ei halliin pöydälle seisoon pällisteltäväksi.Onneksi noi sairaaksi jalostetut koirat ovat kuitenkin selkeetä vähemmistöä, mutta koko koirien missikilpailusuuntaus on kyllä sen sortin paskaa että oksat pois.
Mun sarkasmitutka saattaa olla väsymyksen saastuttama, mutta ei kotimaiset rodut IMO oikeen sovi ajamaan sisällä kyhnöttävän mopsim virkaa (yes, offend).
Ite en oo koskaan paskaakaan perustanut ulkonäköjalostamisesta. Luonteenpiirteet ja käyttäytymismallit tulis olla ainoot jalostuskriteerit. Noh, mulla onkin 3 seropia.
Näin olen itse käsittänyt. Suomen pystykorva ainakin yksi vaihtoehto, mutta aika näyttää. Aikoinaan halusin staffin, mutta ne on jo tippunut aikapäiviä pois listalta. Juuri vammaisuustensa vuoksi ja käyttötarkoituskin jo muuttunut.Eikös noi alkuperäisrodut ole vielä suht terveitä? Suomenpystykorva, Karjalankarhukoira, Suomenajokoira, Suomenlapinkoira.