Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneksi noi sairaaksi jalostetut koirat ovat kuitenkin selkeetä vähemmistöä, mutta koko koirien missikilpailusuuntaus on kyllä sen sortin paskaa että oksat pois.

Mun sarkasmitutka saattaa olla väsymyksen saastuttama, mutta ei kotimaiset rodut IMO oikeen sovi ajamaan sisällä kyhnöttävän mopsim virkaa (yes, offend).

Ite en oo koskaan paskaakaan perustanut ulkonäköjalostamisesta. Luonteenpiirteet ja käyttäytymismallit tulis olla ainoot jalostuskriteerit. Noh, mulla onkin 3 seropia.
Ei siis ollut etes sarkasmia, ihan itselle joskus kuitenkin pitäisi rekku hommata, mutta en halua mitään kärsivää vammaista koiraa. Kun koira tulee, niin ihan urheiluun ja metsästykseen, ei halliin pöydälle seisoon pällisteltäväksi.

Eikös noi alkuperäisrodut ole vielä suht terveitä? Suomenpystykorva, Karjalankarhukoira, Suomenajokoira, Suomenlapinkoira.
Näin olen itse käsittänyt. Suomen pystykorva ainakin yksi vaihtoehto, mutta aika näyttää. Aikoinaan halusin staffin, mutta ne on jo tippunut aikapäiviä pois listalta. Juuri vammaisuustensa vuoksi ja käyttötarkoituskin jo muuttunut.

Mutta, nyt on palattava asiaan. @Finnlady se siellä lepattaa menemään yön pimeydessä. Minä ainakin odotan tästä raporttia, että saiko poika nukkua koko yönä, kun Finku laittoi menemään vahvemman oikeudella.

Mutta, nyt on palattava asiaan. @Finnlady se siellä lepattaa menemään yön pimeydessä. Minä ainakin odotan tästä raporttia, että saiko poika nukkua koko yönä, kun Finku laittoi menemään vahvemman oikeudella.
Finkulla on varmaan meneillään Black Friday.
Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

pierettää ja yskittää samaan aikaan... uhka vai mahdollisuus multitäskäyksessä?

Hienotsti fitnesstukku kampitti m-webstoren black fridayssa 10% halvemmilla alennuksilla... :)

En ole pitkään aikaan ostanut fitnesstukulta, vitamiineja katselin joskus mutta totesin että turha alkaa tilailemaan 1-2 purkkia maksaa 7 euron toimituskulut ja venata sitä että ne kiikutetaan todennäköisesti Ruotsista.

Black friday ostokset ovat muutenkin jääneet aikalailla ostamatta, yhden joululahjaksi tarkoitetun ostoksen tein. Tietokoneeseen tarvis kajarit katsoa vielä.

Poistuin eilen työpaikan "pikkujouluista" (eivät olleet sillä nimellä mutta vastaava tilaisuus kyseessä) kun bändi alkoi soittaa. Ei sillä, ettäkö mulla jotain musiikkia vastaan olisi tai että musiikki olisi jotenkin kaameaa ollut kyseiseen tilaisuuteen, mutta mä en pysty käsittämään mikä pointti on leikkiä sosiaalista tilaisuutta kun soitto pauhaa niin kovalla että puhuminen tulee mahdottomaksi. Ilmeisesti iso osa ihmisistä vain innostuu kun näin käy, mutta mulle tulee nopeasti sietämätön olo ja on pakko poistua. Samasta syystä vihaan baareja ja yökerhoja. Silmäilin mitä porukan käytökselle tapahtui musiikin alkaessa. Noin 10% väestä siirtyi tanssimaan ja loput 90% lakkasi ottamasta kontaktia muihin ja istui eteenpäin tuijottaen, koska keskustelu kävi mahdottomaksi. Kertokaas nyt mikä tässä on se juttu?

Juoda vähän lisää viinaa, että puhe ei ainakaan enään onnistu, joten on parempi vaan kaikkien tanssia.

Ei vaan, tuo on kyllä tosi. Mielummin äänenvoimakkuus sellainen, että juttelu onnistuu. Tämä myös ravintelielämässä.

Ei saatana. Onkohan menneen kesän varastoa, vai varustaudutaanko jo nousevaan suveen...
Käsittääkseni tilanne on se, että kumit alkaa olla lopussa ja varustautuminen nousevaan suveen on käynnissä.

Mietin vaan, että jos on kärryssä kuomu, mutta mukana on vielä liinat, niin sillon kuormaa on oltava. Paljon.

Edit, tai kumien koko, valtava.

Sähkönkulutus tippunu kolmasosalla ku säädettiin ilmanvaihtolaitteen jälkilämmityslämpötila kohilleen, joku tauno oli säätäny sen kolmeenkymmeneen asteeseen ja pikkasen palanu sähköä. Edellinen naisomistajaki tyytyväisenä maksanu suolaisia sähkölaskuja. :D

Hyvin valaisee.

Screenshot_20181124-101449_QuickPic.webp

Tännää ekat pikkujoulut! Mennään kattoo stand uppia. :)

muahahahahahahahahah! Alla alle 3 h yö"unta" ja kisapäivä... voitto on niiiiin minun...

huoh...

Back
Ylös Bottom