Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulostaa suunnitelmalle. Sellainen välikelin malli, kun vaihtaa renkaista akselilta vain toisen ja vielä ristiin.

Katsoin viikon tulevaa keliä ja en jaksanut vielä alkaa vaihtaan. Vaihdan sit aamulla, jos on keli sellanen, että ei ole vaihtoehtoja. Oli muuta puuhaa tälle päivää.

Tällä viikolla opin ja palautin mieleen seuraavia:

-Instassa voi olla useampia tilejä! En tosiaan tiennyt. Tykkään, koska olen tykännyt laittaa ensimmäiselle tilille vain tietynlaista sisältöä, nyt on paikka muullekin.
(Olin ehkä nätti tänään -selfiet!)
:ROFLMAO:

-Älä treenaa kisatavoitteista koiraa, jos on pinna kireällä. Ette kumpikaan edisty ja kiukku todennäköisesti kohdituu koiralle tiuskimisena ym. ja se ei muuten ainakaan tuota. (Muistutus.)

-On puumanaisia niin on myös pantterimiehiä. Siis miehiä, jotka haluavat panna paljon nuorempaa naista kutsutaan nykyään termillä pantteri. Tämän minulle opetti YLEn uutisapin optimointipainikkeet: ”puumat/pantterit (seksisuhteet).”
Olen niin ulkona tästä nykyscenestä.
:barefoot:

-Työpaikan pippaloinnit voivat sujua yllättävänkin neutraalisti.
Taputukset omaan selkään siitä, että olin osannut varata hotelliin yöpalaksi suklaalevyn.
(y)

-Salilla on ollut yllättävän mukava käydä, kun on onnistunut kääntämään ajatukset pois kaikenlaisista siihen liittyvistä tavoitteista.
(Joita en kuitenkaan priorisoisi, joten ne aiheuttaisivat lähinnä ylimääräistä stressiä).

-Luulin, ettei kukaan ole voinut huomata heikentymistäni mutta työkaveri sanoi minun näyttävän ”jotenkin pienemmältä”, ”ootko vähän laihtunut?”
(Hhm. Enemmän neg. kuin pos. kommentti, kun tiedän mistä se johtuu.)

-Elämä on hauras. (Muistutus.)
Tee ja rakasta nyt.

-Edellisen jälkeen palstan viestintäkulttuurin mukaisesti tulisi esim. mainostaa tajunnan räjäyttävää seksiä tms. mutta minä kirjoitan, että onpa muuten mukavaa katsoa miehen kanssa hömppää ja nauraa samoille asioille, yhdessä. :heart:

Myö käytiin tyttökaverin kanssa treenillä. Oli oikein kivaa ja sitten mentiin lähi pubiin miun siskon kanssa kaljalle! Myö otetaan kyllä tämä fitness-touhu suht tosissaan!

Myö käytiin tyttökaverin kanssa treenillä. Oli oikein kivaa ja sitten mentiin lähi pubiin miun siskon kanssa kaljalle! Myö otetaan kyllä tämä fitness-touhu suht tosissaan!
Ihan selkeästikin. Fitnös laif för evö...

Ilmeisesti kolaroi ennen mutkaa, ja jarrutusta, ja lähti siitä lentoon? Kohtuu hyvä tuuri, että selvisi vain murtumalla tosta mällistä. Kommenteissa joku mainitsi "Reikä ratissa".

Pakko olla jotain tapahtunut ennen tuota mutkaa. Niin järjetöntä vauhtia tulee pois ajolinjalta..

Tällä viikolla opin ja palautin mieleen seuraavia:

-Älä treenaa Mitään koiraa, jos on pinna kireällä. Ette kumpikaan edisty ja kiukku todennäköisesti kohdituu koiralle tiuskimisena ym. ja se ei muuten ainakaan tuota. (Muistutus.)

Koira aistii sen pinnan kireyden jo äänen sävystä, vaikka ei sille tiuskisikaan (n)
Mun ei ainakaan kannata tehdä koiran kanssa mitään muuta kuin juoksuttaa, jos on itsellä pinna kireällä.

@Joxuz

Terveisiä pajalta
DSC-0128.jpg

Sanon vaan että kihhihhihhihhih

Koira aistii sen pinnan kireyden jo äänen sävystä, vaikka ei sille tiuskisikaan (n)
Mun ei ainakaan kannata tehdä koiran kanssa mitään muuta kuin juoksuttaa, jos on itsellä pinna kireällä.
Treenattiin ryhmässä bf kokeeseen ja koira perseili jolloin tarkoitus oli vain polkaista jalalla maahan että saan huomiota niin polkaisin vahingossa tassulle. Seurauksena oli erittäin hyvä kontakti ohjaajaan eikä yhtään perseilyä enää SILLÄ kertaa.

@Joxuz

Terveisiä pajalta
DSC-0128.jpg

Sanon vaan että kihhihhihhihhih
Erään talvena ajelin meidän keskusta-alueen lähellä vasenta kaistaa kuorma-autolla ja oli hieman kiirus joten päätin vasemman kaistan kököttäjän herättää alppitorvilla. Torvia olin käyttänyt edellisen kerran joskus ja silloin oli talvi&pakkanen niin eikös ne perkeleet jäänyt päälle... siinä sitten mentiin ja kuului vaan TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ........ vittu että hävetti mutta kyllä se autokin vaihtoi kaistaa

Pekonit ja munat syötynä, mutta ei ilo ollut pitkä kestoista, joku kullipää oli tempassu vaatteeni kuivumasta ja tunkenut omansa kuivumaan minun vuorollani saatana.

Nyt on pitkään mennyt pyykkituvassakin hyvin ilman että joku on sooloillut. Kirjoitin heippalapun ens kerralla jään odottelemaan ja opetan suomen kieltä.

Back
Ylös Bottom