Olikohan juncker taas humalapäissään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä olenkin köyhä böndeltäHerrantähden ei taida olla pk-seudulta noilla vuokrilla...
Olikohan juncker taas humalapäissään?
Ja tulevana suvena ajattaa jäsen vokotin isolle kirkollekuntit! kingstonin walli tekee pistoGAYkan paikkakunnallemme maaliskussa
VoiVejet!
Aloitat opiskelut?Ja sitten asiaan. Homman nimi on se, että suoran toiminnan miehenä tammikuuksi on ostettava laskin. Ja hieno. Ja kallis. Ja värinäytöllä. Ja usb:llä.
Luulen että Joxuz aikoo laskea käteisvaransa.Aloitat opiskelut?
Oon kuule miettinyt ihan samaa että tyhmä juttu kun maksaa saman verran kuin vuokraus mutta vielä se könttäsumma.Onko täällä asumisoikeusihmisiä?
Tässä olisi yhtenä vaihtoehtona mahdollisesti asumisoikeusasunto mutta onko siinä jotain tyhmii sudenkuoppia?
12ke pitäs laittaa sisään ja silti "vuokra" 600e/kk kaksiosta niin tuntuu jotenkin pöljältä kun samanhintaista kuin ns. vapailla markkinoilla.
No, voin myöntää että siihen en ihan uusinta laskinta tarvitsisi, mutta päässälaskuna se olisi mahdoton tehtävä. Minulle. Taitaa mennä pian yli 30 kg:n kolikot.laskea käteisvaransa.
Jos on keväällä vaan saatu uudet gummit huutokaupasta. Muuten mennään ns. paljaalla.Ja tulevana suvena ajattaa jäsen vokotin isolle kirkolle
https://www.iltalehti.fi/musiikki/ec4e16fc-67b2-4b3d-b071-c5d13914590a_m0.shtml
And we have a winner!Ja perjantai on herkkupäivä. Mahdollisesti Marabou tai ehkäpä Fazerin joulusuklaa.