Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Topia.

Nykyinen musiikki on kyllä kuraa, kun näitä vanhoja kuuntelee. Oli oikein pakko googlettaa tämän vuoden iskelmää ja johan on poppia iso osa.

Ainahan se niin taitaa mennä. Itsehän olen musiikin suhteen kaikkiruokainen,kunhan se on hyvää metallia tai muutoin vaan helvetin hyvää. Laitetaan vastiksena Jukkaa

ardberg & claptonin eerikin tarjoama kokaiini

C8144B59-6F75-4D0E-8A91-518CD20D2597.webp

40v (+2pv)
no, oho! luulin sinua jostain syystä itseäni nuoremmaksi.... hmmm... oletkin melkein kaksi vuotta vanhempi. Rrrajua..

Piti oikein selvittää, koska Snapchat on julkaistu ja vastaus on 2011. Tosin suomessa alkoi puskea läpi 2014. Nuorilla kai yleinen, ikäisilläni ei.

Uaagh, hengissä ollaan vaikka eilen oli ilmaisen viinan bileet. Jotkut kai oli rakastuneet, tiedä häntä. Nyt sitten parannellaan krapulaa kotosalla, tsufeekuppi #1 kourassa.

Sohvalla, vaakataso. Yle puhe josta pian uutiset, sää ja päälle Sarasvuota.

Keli olisi mitä mainioin 4,8", mutta taitaapi olla lunssa tulossa. Ee parane.

Oliks tää kauan kauan sitten 2012 tienoilla kun eräs rinnakkaisluokan tyttö ei vastannut sun snapchat-viestiin?

Ei oli se vähän aikasemmin, muistaakseni 2006 mulla oli nokia 7200 simpukka puhelin ja kuuntelin radiota kun en saanut unta.

Eka älypuhelin mulla oli vasta 2013, snapchatista kuulin vasta joskus 2016 mutta en käytä. Ja tykkäsin enemmän pelata pleikkaria noihin aikoihin. Nyt se pleikkari on vaihtunut tietokoneeseen. :)

Irc-galleriassa joku teini haukkui joskus vitun rumaks, en muistanut kysyä puhuiko omastaan.

Viimeksi muokattu:
Pitäisiköhän sitä lähteä metsästään ruokaa. Kaappi on pelottavan tyhjä ja maha kurnii vaativasti. Kauhia krapulapanetuskin meinaa hiipiä pintaan. :cautious:

Back
Ylös Bottom