Mä ostin uuden kärpän ja se saatana vinkuu enempi kuin muija kun perässä raahaa.Minulle käy onely Majavan kärry, Vammalasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ostin uuden kärpän ja se saatana vinkuu enempi kuin muija kun perässä raahaa.Minulle käy onely Majavan kärry, Vammalasta.
Menee sekaisin noissa painoissa kun jatkuvasti muuttavatten kokonaispainoja.Moon sekasi.
Riittäähän se kantavuus.
Painaahan rekan perävaunukin liki 50t täydellä kuormalla.
Noiden kanssa on tosiaan pieniä logistisia ongelmia. Yhdellä tutulla (novittu yllättäen) on kyllä perävaunulavetti...en nyt äkkiseltään muista oliko se 4 vai 5 akselinen, kantavuus voi olla vähän hiinä ja hiinä.
@sanmig tietää ehkä minkälainen lavetti tarvitaan 40 tonnin siirtoon.
kyllähän se on niin, että henkilöauto on pilallla jos siinä ON! vetorauta
Itsellä on sisäänvedettävä. Sähköinen.Minun elmään vetokoukkunnuppi ei tuo mitään lisäarvoa
päinvastoin, henkilöauton ulkonäkö on pilalla jos semmoinen törröttää
ja,koska:henkilöautoilu on harrastus,onely:ulkonäkö on tärkeimmästä päästä ominaisuuksia
Se on toki oleellinen seikka normaalisella henkilöautolla ajaessa. Mm. #ajanku #luksi.tuomioni: ylimääräistä painoa
#eikäy
Minulla auto on pilalla, jos ei ole koukkua. Johan ois hankalaa käteenvetohommat.