Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noiden kanssa on tosiaan pieniä logistisia ongelmia. Yhdellä tutulla (novittu yllättäen) on kyllä perävaunulavetti...en nyt äkkiseltään muista oliko se 4 vai 5 akselinen, kantavuus voi olla vähän hiinä ja hiinä.

@sanmig tietää ehkä minkälainen lavetti tarvitaan 40 tonnin siirtoon.

Aika harvakseltaan oon itte ajellu kärrylavetin kyytiin, enkä sillonkaan mitään isoa vempelettä, yleensä 13t konetta. 25 tonninen ois vielä menny kantavuuden puolesta, mut se ois ollu ekassa mutkassa katollaan. Kyllähän tohon hommaan joku 3 tai 4-akselinen puolperävaunu riittäis, mielellään semmone kaulasta katkeeva.

kyllähän se on niin, että henkilöauto on pilallla jos siinä ON! vetorauta

Pikainen kuuklaus ja selvisi että 3-akselinen puoliperä riittää.

2-akselisissa kantavuudet loppuu noin 35t kohdalla, eli se olis sitten pimeään aikaan kuskattava.

Minun elmään vetokoukkunnuppi ei tuo mitään lisäarvoa

päinvastoin, henkilöauton ulkonäkö on pilalla jos semmoinen törröttää

ja,koska:henkilöautoilu on harrastus,onely:ulkonäkö on tärkeimmästä päästä ominaisuuksia

Minun elmään vetokoukkunnuppi ei tuo mitään lisäarvoa

päinvastoin, henkilöauton ulkonäkö on pilalla jos semmoinen törröttää

ja,koska:henkilöautoilu on harrastus,onely:ulkonäkö on tärkeimmästä päästä ominaisuuksia
Itsellä on sisäänvedettävä. Sähköinen.

Ei törrötä kuin tarvittaessa.

ulkonäön jälkeen ajooominaisuudet ovatkin seuraavana tärkeysjärjestyksessäni

ja nehän muuttuu meikämustalaisen mallissa jo oleellisesti, jos,takapenkillä on matkustaja

onneksi tälläinen tilanne ei ole etessä edes joka vuosi

Misä mä ole oikke?

IMAG1588.webp

Mielummin hitaasti ja tyylikkäästi, silinteri päässä, kuin muna pystyssä amisspedeillen.

Kuinka paljon ihminen voi piereskellä? Vastaus: ihan vitusti

e: #74,8 :unsure:

e2: varmaan tuo painon nousu eilisestä selittyy kun ilmapallo on tyhjentynyt #prööt

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom