Onko kellään kuuma?
Nih.
Ei.
Ulkona +33 °C
Sisällä +30,°C
Uimassakin kävin ja hiekka oli liian kuumaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellään kuuma?
Nih.
Ai saatana kun on kova! Jos Led Zeppelin uppoaa, niin kuunnelkaa. Jos ei, niin kuunnelkaa silti. @futhermucker vois ehkä tykätä? Ehkä.
Oliko millaset kinkerit?PV:n taistelunäytöksessä kuuma. Oli hiki, pehi, pihi ja kahi.
Kotona pumppu pöhisee ja tasaset +24. Niin että lenssuakin pukkaamassa.
Ei ollut oikein muuta kaapissa ennen kuin nainen toi leipää, ei viitsi ihan hirveän raskaasti syödä. Toki iltapalaksi haen kyllä vähän jätskiä.Ookkonää dieetillä kun moiset välipalat? Munahan toki on parasta evästä.
No kuuntele nyt vaikka sitä Rival Sonsia jollet ole kuunnellut. Ei ole tämmöinen hiilipaperikopiobändi. Mut joo, katsotaan nyt mihin tämä kehittyy ajan kanssa jos kassassa pysyvät.
Iältäsi olet kyllä silti aika nuori edelleen vaikka miten tätityttäisi. Jännä miten kolmekymppisillä jotain ihme tätijuttuja nykyään.
Lonkero maistus.
No minä pönttöpää ajattelin, että hs-crp on jo valtavirtaistunut kun se löytyi mm. Cityterveyden perusterveystarkastuspaketista. Siksi kun lääkäri sanoi laittaneensa lähetteeseen crp:n, kysyin uteliaisuudesta että onko se herkkä vai tavallinen. Vissiin sitten tavallinen.
Muuten, jos pitää ennen verikoetta paastota 12 h, niin onko tällaisella helteelläkin oltava juomatta tuo aika, vaikka koko ajan valuu hikeä?
Ei.
Ulkona +33 °C
Sisällä +30,°C
Uimassakin kävin ja hiekka oli liian kuumaa.
Lonkero maistus.

Makaan rannalla, en tiedä jaksanko mennä veteen.
Mä kävin, tuli melkein vilu.
Yleensä pyrin välttämään alle 26 asteisia vesistöjä.

Mä otin lomalle töitä niin ei kerkiä kyllästymään. Viikossa olisin varmaan muuten jo kyllästynyt kuoliaaksi.Kyllä elämä on aika sisällötöntä ollut viime aikoina , kohta pääsee töihin lepäämään siellä saa muuta ajateltavaa.
Kun kotona vietän aikaani liian kauan äkkiä sitä vaan ahdistuu siihen olemiseen. Pääsisköhän sitä inttiin takas, siellä oli ihmisen hyvä olla osas nauttia siviilin pienistä asioista.![]()
Oliko millaset kinkerit?
Instassa näkyy ihan komeita kuvia.