Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai saatana kun on kova! Jos Led Zeppelin uppoaa, niin kuunnelkaa. Jos ei, niin kuunnelkaa silti. @futhermucker vois ehkä tykätä? Ehkä.

maxresdefault.jpg

Mutta täytyypä kuunnella lisää. Vähän tökkii toi androgyynin oloinen laulaja.

No kuuntele nyt vaikka sitä Rival Sonsia jollet ole kuunnellut. Ei ole tämmöinen hiilipaperikopiobändi. Mut joo, katsotaan nyt mihin tämä kehittyy ajan kanssa jos kassassa pysyvät.

Iältäsi olet kyllä silti aika nuori edelleen vaikka miten tätityttäisi. Jännä miten kolmekymppisillä jotain ihme tätijuttuja nykyään :rolleyes:.

Minä oon tainnu tälläkin foorumilla levittää Rival Sonsin ilosanomaa jo vuodesta 2012. Se oli rakkautta ensi rääkäisyllä Ruississa samana vuonna. Että oon kuullu ja kuunnellu.

Mää sanoinki, että siltä osin oon vanha ja väsyny täti etten enää jaksaa niin innokkaasti etsiä uusia ja hyviä bändejä. :LOL: Muuten oonki tosi nuori ja vetreä... eiku.:barefoot:

No minä pönttöpää ajattelin, että hs-crp on jo valtavirtaistunut kun se löytyi mm. Cityterveyden perusterveystarkastuspaketista. Siksi kun lääkäri sanoi laittaneensa lähetteeseen crp:n, kysyin uteliaisuudesta että onko se herkkä vai tavallinen. Vissiin sitten tavallinen.

Muuten, jos pitää ennen verikoetta paastota 12 h, niin onko tällaisella helteelläkin oltava juomatta tuo aika, vaikka koko ajan valuu hikeä?

Pitäähän sitä nyt cityterveydellä olla, että saadaan hölmöiltä rahat pois. Oikeastihan crpn riittävä tarkkuus useimpiin tilanteisiin on tuollainen 10 yksikön luokkaa.

Paasto-ohjeesta ei voi muistaa.

Ei.

Ulkona +33 °C
Sisällä +30,°C

Uimassakin kävin ja hiekka oli liian kuumaa.

Makaan rannalla, en tiedä jaksanko mennä veteen.

Hallin betonilattia edelleen mukavan viileä.

Huomenna asenäyttö, siellä on ihan uudet systeemit, en tiedä selviänkö....onneksi tuli ihan kirjalliset toimintaohjeet.

Kyllä elämä on aika sisällötöntä ollut viime aikoina , kohta pääsee töihin lepäämään siellä saa muuta ajateltavaa.

Kun kotona vietän aikaani liian kauan äkkiä sitä vaan ahdistuu siihen olemiseen. Pääsisköhän sitä inttiin takas, siellä oli ihmisen hyvä olla osas nauttia siviilin pienistä asioista. :ROFLMAO:
Mä otin lomalle töitä niin ei kerkiä kyllästymään. Viikossa olisin varmaan muuten jo kyllästynyt kuoliaaksi.

Koulutus ei ole mennyt hukkaan: teinit perkasivat tunnissa 15kg mansikoita. Olisi pitänyt ostaa enemmän! Ovat kylly äitinsä lapsia.

Minun lasteni tapauksessa kaikki hyvät ominaisuudet ovat periytyneet äidiltä.

En muista kuka kysyi paastosta, mutta täysin persanturalla tulkittuna väittäisin, että osa kokeista vääristyy (esim. Pvk) jos oikeasti hikoilee yön aikana niin paljon, että kuivuu. Annan kyseenalaisen ohjeen, että kannattaa hörppiä sen verran vettä, että ei oo ihan perkeleellinen jano. Kyllähän esim. ennen leikkauksiakin annetaan esilääkkeiden kanssa puoli mukia vettä.

Back
Ylös Bottom