Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä on kaks misua, ragdolli ja maatiainen. Kotleetti ja atleetti. :heart:

Screenshot_20180702-211404.webp Screenshot_20180702-211455.webp

Minusta kuohukerma vaahtouhuu nopeammin.

Ja jos käsin vatkuloi niin vispikerma on työläämpi.
Näköjään luetun ymmärtäminen kusi... siis sen vispikerman Pitäisi vatkautua helpommin juurikin sen karrageenin takia.

Itse ostan aina laktoositonta kuohukermaa. Ja käytän sähkövatkainta.

Hmm. Ehkä siinä on niin käynyt, nuo ruhon osat jotka vein mukanani oli erittäin hyvejä.

Näkyy se yks ja sama haahuilija olevan siellä vähän väliä.

e: En nyt tarkoita sitä alastonta mopoilijaa.

Joo joku reuna siiä tuntui olevan vaan vähän omituinen, mut muuten ihan passeli.

Mun mielestä siellä on käyny vasat. En niin kauheen tarkasti oo jaksanu katella.

Minä vatkaan myös konevoimin. On niin rojekti vatkata käsin, että ei jaksa.

Ekasta vispiläkoneesta kadotin vispilät ja kun tarkistin saako vispilöitä erikseen, saihan niitä, mutta maksoi samat muutaman kymppiä kuin uusi vastaava kone. Kävelin kauppaan ja ostin kalliimman koneen, nyt on vispilät halvempia kuin kone ja voi jatkossa ostaa niitä, kun hukkaa.

Määki hei kuule kävin ekaa kertaa ehkä ikuisuuksiin, aijai huomenna sattuu! Bulgaarikyykky meni perille :cool:

Nyt oon pyjamassa ja villasukissa rötköttelemässä, ai että :X3:
Ei aina ehdi ja jaksa! Välillä on hyvä pitää taukoa uuden motivaation keräämiseksi.

Itsellä on nyt hyvä buugi taas menossa, kun kerran on aikaa niin mikä jottei.

Villasukat, kesällä. (y)

Itsepoimien on paras, koska voi vetää kerralla kesän mansikkahimot vekka. Se on pihin miehen valinta, mutta ei ole kyllä muutamaan vuoteen saanut aikaiseksi. Mustikkaan ja puolukkaan kyllä ehtii. :whistle:

Edit, kohta saa myös vattua mettästä. En muuten ole ikinä ostanut puolukkaa tai mustikkaa. Ärsyttää sen verran, että ei vaan pysty. Sitä kun on ilman mettät täynnä, niin en todellakaan maksa siitä.

Back
Ylös Bottom