Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vittu ku pääsiski nukkuu..vielä vajaa 4h argh!

Kahden tunnin yöunen jälkeen nousin viemään muuta perhettä Helsinki-Vantaa lentokentälle. Ei nukuta yhtää joten taidanpas siemaista kahvia ja syödä kunnollisen aamiaisen tunnin kuluttua.

Edit: Perkele kaffet loppu! Eikä ole edes papuja! Mitä helvettiä mä nyt teen!? Pitänee lähteä shellille hakemaan. :(

Herätys pakkiksen guidokeijot..............

thääääääääääh?

mikäs meininki dinhovinho............

hä?

Heräsin yöllä 02:45 ja katsoin että kello on 05:45. Lähdin kylmän viileesti autolle. Pääsin autoon sisään ja soitin työkaverille:
Kaveri: "No mitä vittua?!?"
Mä: "Mä hei vähän myöhästyn töistä, että oon siellä 20 minuutin päästä."
Kaveri: ":confused: Kello on hei 02:50, ja sulla alkaa vuoro 06:00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Mä: "Ai on vai???? :confused:"
Kaveri: -HUUTONAURUA-
Mä: "Voi vittu!!"

:D

Old men die,
And there's no more pride,
When your soul is frozen,
Is that enough?
When your heart is broken,
A thousand times,
With every moment,
Is that enough?

Onneks kaveri ei älynny olla hiljaa..... sitten ois voinut alkaa ketuttamaan.

Mietin kuumeisesti kun heräsin, että miksi on niin pimeää? Kyllä sen auringon nyt pitäisi vähän jo kurkkia.. Katsoin varmaan puhelimesta sitä kelloa sillain väärinpäin, ja kun siinä on isot numerot, niin kakkosesta tulikin viisi.. Sit varmaan käänsin sen oikein päin, mutta se 5 syöpyi mieleeni. Sitten näin että 5:45, voi vittu nyt on kiire......:david::arvi:

En kehtaa alkaa pelleilemään tuolla hius-keskustelussa, mutta pitkätukkaisille miehille on oma paikkansa. ;)

Back
Ylös Bottom