Tiistaina nimenomaan hikoillaan, oli ulkolämpötila mikä hyvänsä.
Niin joo sulla on se kolmen ässän tiistai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiistaina nimenomaan hikoillaan, oli ulkolämpötila mikä hyvänsä.
luulen, että hiki on silti, muutama todennäköinen syy hikoiluun:
-työn teko
En .Oletko bullugga
En .
Ai niin, unohdin vallan tuon uusimishysterian, mutta tosiaan, ainakin Minä. Tosin tällä hetkellä on vuoden vanha, kun edellinen hajos ja uus tarttis ostaa, koska kustannuspaikka tarjoaa.
Siinä oiskin muuten tekemistä esim. pesukonevalmistajille, että sais uusimissyklin samanlaiseksi.
Sisustushommia onely.onkos tänään jotain mopohommia: suunnitelmissa
Merikilpikonna, mustekala, merimakkara, merisiili, meritähtiä, kaiken värisiä kaloja isoja ja pieniä. Eli frutti di mare ainekset tuli vastaan kun tuolla pulikoinäkyvissä.
Pokkasitko ysikymppiin?Sisustushommia onely.
Hirvilasagne valmistumassa.
Jäimuute tänään sormi pellintaivuttimen väliin. Teki kerrassaan höpöä.
Olin vasta asettamassa peltiä taivuttimeen kun se kahva lävähti alas ja tietysti nakki välissä. Ja sitten puhuttiin vähän aikaa kielillä.Pokkasitko ysikymppiin?
Sama polittiikka meillä on, eli 2 vuoden välein saa jos haluaa.Meillä firmassa 2v välein saa uuden luurin. Eikä saanut ees x:ää niin ip8:lla mennään vielä 1,5 vuotta.
On muuten uskomaton laite philipsin alle satkun itkuhälytin. Muovinen kypsä laite. Käytetty joka päivä 2-4h viimeiset 2,5 vuotta kun tytär nukkuu aina hyvät päikkärit ulkona. On pudonnu monta kertaa lattiallekkin.
Ei tulis mieleenkään hommata uutta kun toimii niin hyvin.