Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep, eilinen iltapala oli ihan reilu. 1,5kg kanankoipia, loota suklaajäätelöä ja litra mehua.

En taida syödä tänään.

Tai viikkoon.

Oli siis lyhyt mutta todella kaunis ja hyvässä kunnossa oleva parturi? Paljastuin :cautious::nolo:
Hmm.. Lyhyt, mutta hieman pyylevä.

Nyt tarvii kyllä antaa palautetta leikkuutyöstä. Voi vit sentäs, huomasin eilen katsoessa peiliin, että vasen ja oikea puoli ei ole identtisiä keskenään. ONKO KAIKKI AINA TEHTÄVÄ ITSE.

Tämä vahvistaa ajatustani siitä, että heitän koneisiin kiinni 200 e ja saksiin 100 e, niin opin homman hoitaan ite.

Hmm.. Lyhyt, mutta hieman pyylevä.

Nyt tarvii kyllä antaa palautetta leikkuutyöstä. Voi vit sentäs, huomasin eilen katsoessa peiliin, että vasen ja oikea puoli ei ole identtisiä keskenään. ONKO KAIKKI AINA TEHTÄVÄ ITSE.

Tämä vahvistaa ajatustani siitä, että heitän koneisiin kiinni 200 e ja saksiin 100 e, niin opin homman hoitaan ite.
Sanoitko juuri mua pyyleväksi? :cautious: Siinähän se syy myös tälle lievälle toispuolisuudelle......

Miten se meni, kaikki huorat ei oo parturikampaajia, mutta kaikki parturikampaajat on huoria.

No ei vais. Se on sanonta se ammmmattikouluajoilta.

Kertokaapa tyyliraati rehellisesti: onko tällainen liivi kauluspaidan kanssa tarjoilijan asu vai voisiko siinä väitellä? Olen ihastunut tuontyylisiin liiveihin, mutta mietin että voisiko tuollaiseen pukeutua vaikka pisnisnainen vaiko näyttääkö silloin vain tarjoilijalta, joka luulee olevansa pisnisnainen. Kuvassa oleva hame vaihtuisi asiallisemmaksi kynähameeksi tms, tuo liehuva malli nyt vain on ainoa, minkä juuri tällä hetkellä omistan. Paidankaan tietty ei tarvitse olla juuri valkoinen.

. liivi.webp

E. Googletus paljasti, että ilmeisesti tämä on myös jonkinlainen lesbojen fetissiasu. Aijaa. :hyper:

Viimeksi muokattu:
On se kiva asuyhdistelmä, mutta mulle tulee ainakin vähän tarjoilijavibat... Liivi kyllä muuten näyttää tosi kivalta päällä. Pitäis sitte väreillä kikkailla jotenkin nerokkaasti, että tarjoilujoiuus unohtuu.

Äää. Join yhden vahvan sidukan eilen ja koko päivän ollut rapula. Äää.

Kertokaapa tyyliraati rehellisesti: onko tällainen liivi kauluspaidan kanssa tarjoilijan asu vai voisiko siinä väitellä?

Ainoa asia, mikä minua on jälkikäteen harmittanut siinä, että jätin jatko-opiskelut sikseen melkein alkuunsa ja lähdin oikeisiin töihin, on se, että jouduin luopumaan kuningasajatuksestani kävellä omaan väitöstilaisuuteen pingviiniasussa.

Back
Ylös Bottom