Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toukolta onneks sulanu enimmät lihasmassat, saattais muuten olla entistä ahtaampaa ja tukalampaa oleskella.

E. Äkkiseltään eniten ärsyttää vieraista:
- paavo
- li
- touko
- antti lindtman
- antti rinnettä en nähny mutta jos se on siellä niin kuuluu listalle.

Onneks voi kääntää kanavaa.

Sielähän oli naapuripitäjä hyvin edustettuna, kun bändin kitaristilla oli Ruokankaan skeba ja vahvari oli Mad Professor. Molemmat tehdään tossa parinkytä kilsan päässä Turengissa.

Hain. Koristeeksi.
2017-12-06 21.43.52.webp

Viime vuonna katsoin Linnan juhlia ja piti siltä istumalta soittaa ystävältä ja kysyä oliko hänen appivanhemmat juhlissa. Oli ne.

Käytättekö pelkästään Spotifya, kun haluatte kuunnella musiikkia? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Ostaako ihmiset enää cd-levyjä jne?

Ostaako ihmiset enää cd-levyjä

negative: vinyylejä

Minä joskus tiskatessa spotifyä, kun ei kehtaa olohuoneesta huudattaa tiskaus kolinan yli: naapurit häiriintyy!

Heleposti ohi, ja mulla on ollu aika huono vuosi musan suhteen.

katso liitettä 146207

e. Kuuntelin varmaan reipas kolmanneksen tuohon lisää Youtubesta niin koneella kuin kännykällä.

Mulla on tuossa oikeastaan jumppamusat. Joskus autossa Spotify päälle. Mutta kotona pääosin radio.

Käytättekö pelkästään Spotifya, kun haluatte kuunnella musiikkia? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Ostaako ihmiset enää cd-levyjä jne?

Spotify tai radio. En edes taida omistaa levysoitinta.

Aikoinaan omistin noin 500 cd:n ja vinyylin kokoelman, mutta niistä ajoi aika ohi noin reipas nelisen vuotta sitten. Pistin lihoiksi, ihan hyvät kyhnyt sai. Nykyään kaikki musa koneelta tai kännykästä.

Back
Ylös Bottom