Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ens vuonna tähän aikaan mä muutan pois Suomesta :rock:
Enkä tuu ikinä takas!

Minne matka?

Luultavasti Ausseihin ensin, sitten Britteihin, missä odottaa 2v päästä koulu. Riippuu vähän mistä saa töitä ja millasia suunnitelmia kaverilla on (muutetaan yhdessä, hän tulee näillä näkymin takas Suomeen joulukuussa ja saa siinä nauttia Suomesta ihan tarpeeksi).

Ja onhan Suomen kesä hieno, mutta oon niin kyllästynyt.

Luultavasti Ausseihin ensin, sitten Britteihin, missä odottaa 2v päästä koulu. Riippuu vähän mistä saa töitä ja millasia suunnitelmia kaverilla on (muutetaan yhdessä, hän tulee näillä näkymin takas Suomeen joulukuussa ja saa siinä nauttia Suomesta ihan tarpeeksi).

No hei mites meiän Meksikon solmiobisnekset?! :(

Yksi yö kun en osannu käyttäytyä ja heti meni suunnitelmat uusiksi...:itku:

Mä mietin Ausseja 2004 melko paljonkin, vakaa tahto oli mennä sinne... Näin 4 vuoden päästä on tullut pirusti opittua, enkä näe Ausseja enään tarpeellisena. Sulla on mielenkiintoisia aikoja, kun koulu venttailee tuossa 2 vuoden päässä :dance2::hyvä:

Kuulin toisesa ketjusssa, että Alyssa haluaa käyttää työasioissa enemmän päätään....

Ihanaa.

Mihis kouluun oot menossa? Miksei Ranskaan? Voisit kertoilla sitten paikallisista tsiguliisoista. :D

Näillä näkymin paikka Cambridgessa näyttää lupaavalta. Oxford toinen vaihtoehto. Jos ei kumpikaan nappaa niin sit vaan joku muu :) Voin mä Ranskassakin kävästä, meen vaikka rivieralle tarjoilijaks ;) Ja raportoin sitten tänne miten rumia tsiguliisoja siellä on :D

No hei mites meiän Meksikon solmiobisnekset?! :(

Yksi yö kun en osannu käyttäytyä ja heti meni suunnitelmat uusiksi...:itku:

Nokun sä karkasit sieltä parvekkeelta mihin lukitsin sut ni päättelin et ei sun kans kannata lähtee mihinkään ku en voi kuitenkaan luottaa suhun :(

Mä mietin Ausseja 2004 melko paljonkin, vakaa tahto oli mennä sinne... Näin 4 vuoden päästä on tullut pirusti opittua, enkä näe Ausseja enään tarpeellisena. Sulla on mielenkiintoisia aikoja, kun koulu venttailee tuossa 2 vuoden päässä :dance2::hyvä:

Siis 2v ja kesän päässä ;) Ei ne koulut sieltä mihinkään häviä.

Täällähän on suunnitelmia. Ite saatan tässä eksyä ihan opiskelun ohella Shanghaihin ja Pariisiin. Mutta ei siitä sen enempää.

Näillä näkymin paikka Cambridgessa näyttää lupaavalta. Oxford toinen vaihtoehto.
Ei paskat valinnat sulla. :D

Olis aika haave päästä Columbian yliopistoon Jenkkeihin tjms. Britit olis tietty toinen. Johonkin hallintoon ja politiikkaan painottuvaan mestaan kuitenkin. :dance2:

Nokun sä karkasit sieltä parvekkeelta mihin lukitsin sut ni päättelin et ei sun kans kannata lähtee mihinkään ku en voi kuitenkaan luottaa suhun :(

Se on kyllä totta. Mä oon aina ollu vähän huono noissa arestijutuissa. Tarkoitus oli kyllä tulla takaisin, mut alakerran baarissa oli tuopit 2 yhden hinnalla... you know..
Sä oisit kuitenkin karannu siellä Meksikossa heti jonkun Sanchezin matkaan eikä niitä solmioita ois kukaan kuitenkaan ostanu niin ehkä oli parempi näin :rolleyes:

Olis aika haave päästä Columbian yliopistoon Jenkkeihin tjms. Britit olis tietty toinen. Johonkin hallintoon ja politiikkaan painottuvaan mestaan kuitenkin. :dance2:

Hallinto ja politiikka, ei nekää paskempia valintoja ;) Tai Columbia. Jenkeissä on vaan niin pirun kallista.

Se on kyllä totta. Mä oon aina ollu vähän huono noissa arestijutuissa. Tarkoitus oli kyllä tulla takaisin, mut alakerran baarissa oli tuopit 2 yhden hinnalla... you know..
Sä oisit kuitenkin karannu siellä Meksikossa heti jonkun Sanchezin matkaan eikä niitä solmioita ois kukaan kuitenkaan ostanu niin ehkä oli parempi näin :rolleyes:

Ai sä siellä baarin ulkopuolella möykkäsit :jahas: Ja enhän mä nyt kenenkään matkaan olis lähteny.... :)

Hallinto ja politiikka, ei nekää paskempia valintoja ;) Tai Columbia. Jenkeissä on vaan niin pirun kallista.
No jotain sen suuntaista, kun täälläkin sitä pitäis ruveta tunkemaan kaaliin. :D

Onhan siellä kallista, mutta kyllä siellä vuoden jaksaa potkia (ehkä).

Tuokaa joku mulle hei jätskiä. Haluisin sitä magnumin valkosuklaata.

Tuokaa joku mulle hei jätskiä. Haluisin sitä magnumin valkosuklaata.

Dragon_magnum_44_01.jpghttp:

Back
Ylös Bottom