Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä nautin sen juomani yleensä saunassa :sneaky:
E. Rommiin olen muuten hetkellisesti kyllästynyt, koska tuli hoidettua flunssaa sillä 4 päivänä putkeen... hyvin hoitui (y)

irma varmaan vetää nyt kaikkia herkkujaan niin paljon kuin pötsi vetää..minä ainakin vetäisin. :cool:

Todellakin! En melkein kuukauteen saanu syötyä mitään kunnolla, niin nyt vedän senki edestä.:kuola: (Tiettyjen rajoitusten puitteissa toki, mutta söin eilen, ja vähä tänäänkin, sokeripitoisia tuotteita vaikka ei oikein saisi)

Täytteet?

Emmää laittanu ku tonnikalaa, ananasta ja kananmunaa.

Tilasin kerran paikallisesta pitseeriasta pitsan, johon sai 4 vapaavalntaista täytettä. Nooo...nappasin salamit, tonnikalat, jauhelihat ja kinkut pitsaan.
Tilatessa myyjä kysyy, entä ketsuppi ja juusto?
Niin, mitä niistä?
Otatko niitä kans?
Joo, totta kai!
No, se on sitten 6 täytettä. Maksaa enemmän kuin 4 täytettä.
Hetkinen, mitä?
Niin, nyt tulee sule salami, tonnikala, jauheliha ja kinku. Et halua ketsuppia ja juustoa.
Jaa, en vai?
Jätä kinku ja salami pois. Saat ketsupi ja juusto sama hinta.
Voi viddu!

Näin, eli nähtävästi kahden täytteen pitsassa olisi ollut vain esim. ketsuppi/tomaattimurska ja juusto. Melekosta.

Hauskan näköstä hommaa tuo Hissun ja Korpelan kelluntarengaskalastus.

Onko kukaan ketjun kalamiehistä kokeillut hommaa?

Olen 2kk asunut mun uudessa kodissa. Ja olen saanut vasta yhden seinäkellon seinälle.
Unohdan varmaan senkin kääntää.

Mutta tunti lisää tylsyyttä! (n)

Ei vais. Onneks huomenna ei ole aikaa lorvia.

Aamulle heti jumpalle ja sitten 20 teini-ikäisen kanssa Rushiin.
Meinaan itsekin ottaa pari pomppua.

Missä vika jos tuntuu siltä ettei vaatehuoneesta löydy oikein mitään sopivaa päälle pantavaa?
A) paskat vaatteet
B) paska kroppa
C) molemmat

Onneksi ei. Tää on kuolettavan tylsää :cry:

Lisää säpinää päivään. Sohvalla maatessa välissä kääntää kylkeä. Protip.

No ei, onhan huomenna, koko ropan reeni (hauvis ja penkkilihas) aamusta, illalla vormulat.

e: voishan tuota vähän alkaa pakkaamaan, lomaan enää 50pv.

Back
Ylös Bottom