Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Irma on ollut vauhdissa täälläkin.

1505039611429313330123.webp

Miten helvetissä voi tulla rapula neljästä annoksesta? No näemmä helposti, kun juo. Yö oli pelkkää liskodiskoa ja nyt on aivan töttöröö. Alkoholia minulle: ei kiitos. :oops:

Irma imaisi meren mennessään Bahaman saarilla

Ihan sama olo tulee, juoko 4 vai 12. Siksi en ite viiti tommoisia tissuttelumääriä ottaakaan, vaan joko ilman tai känni.

10 viikon saldo taitaa nyt olla 2cl viskiä. Loka-marraskuun taitteessa kyllä pitäis varmaan dokata..

Rehellisesti sanottuna olen onnellinen ettei alkoholi ihan oikeasti oikeasti ole minulle mikään kovin ihmeellinen houkutus. Näillä geeneillä voisin hyvin minäkin olla sitä sakkia joille humalassa oleminen tai viinan välttely olisi merkittävä asia. Voin olla humalassa jos tulee sellainen tilanne että drinksut maistuu, mutta voin olla kuukausikaupalla myös juomatta, jos ei ole sellaisia tilaisuuksia. Kotona juon olutta usein yhden annoksen, koska pidän oluen mausta. Ei minkäänlaista tarvetta juoda enempää, vaan usein joutuu kaatamaan pohjalta lirut lavuaariin.

Joskus olen dokannut muutaman päivän putkeen ja silloin on tehnyt mieli jatkaa. Urheilu kuitenkin pelasti minut alkoholismilta. Mutta jos eläisin erilaisissa ympäristössä ja tuntisin erilaisia ihmisiä, voisin minäkin olla enemmän viinan perään. Hyvä tuuri on käynyt.

Väsyttää. En jaksa ees siivota. Oottaa se ens viikolla sitten edessä. :D

Ens viikko on kevyt viikko, silloin voi ihan hyvällä omallatunnolla juoda alkoholia! Ei vaikuta mitenkään negatiivisesti treeneihin. Jesh.

Back
Ylös Bottom