Kisumisulla vois olla Audi TT
Epäonnistuneen telepatian ja huonojen hoksottimien avulla olen tehnyt epätieteellisen tutkimuksen joka perustuu nimimerkkiin kisumisu.
Kisumisulla on Nissan Micra vm. -92.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kisumisulla vois olla Audi TT
Niin no joo normaali sporttinen kulkuväline. Sehän on prätkä. Kyllä poliisi-setä oli ihan oikeassa, ei naisten pidä ajella moottoripyörillä.
Tai panssarivaunun ja mopon (kultainen) risteytys. Setämies Kisumisu.
En ollu!Olikos se @futhermucker kun mua taas kaupungilla iloisesti morotti? Saatana kun vieraassa kaupungissakaan saa olla rauhassa.
Jouduin äsken pokemonraidille vaimon kanssa. Oli hurjan hauskaa. Näin vaimo käski sanoo.
Tämähän on jännää! Ihan kuin olisi päässyt luonneanalyysiin. Vähän sama kuin ammatinvalintatestit netissä. Oikein arvanneelle tarjoan kyydit. Toistaiseksi ei osumia.
Arvelinkin näin, olisit muuten ottanut +20kg vaaleaa lihaa ja kasvattanut mittavan parran. Todellisuudessa ei mitään käryä taas, kai mun maine kiirii edellä.En ollu!
Jumalauta. Nythän tää meni jännäksi.
Montako arvausta sallitaan? Mun eka veikkaus on Peugeot RCZ.
kai mun maine kiirii edellä.
Jahas, siellä on iso tuubi Scheriproct Neo:a valmiiksi pöydällä. Ja tussiksi naamioitu Epipen siltä varalta, jos joku uupuu.
Olispa edes karvaton, mutta apina: tsekKyllä kaikki apinan tuntee. Tai tässätapauksessa...ööö...tuommosen karvattoman minkälie. :D
Ei tule juurikaan foorumin kautta seurusteltua mutta pienen virstanpylvään johdosta vähän hattaraa arkeen; Muistelin aamulla ilmestymistäni ensitreffeille meikki mahdollisesti vähän suttaantuneena ja tukka sateen jäljiltä vähän pörröllä ja sekaisin. Tilanteen pelasti varmaankin farkkupeppu (joka onkin paras luonteenpiirteeni), jota @Heatseeker on jaksanut katsella nyt neljä vuotta.
Toki tämä ajan kuluminen saa miettimään, että josko toinen kokee pian tarpeelliseksi vaihtaa farkkupeppuni vähemmän ajettuun ja nuorekkaammin muotoiltuun yksilöön..