Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vesilasi vaihtuu lennosta aamukahviin. Tulihan sitä pötköteltyä lähes 90min. Unta pyöree 0. Ei siinä, hyvin tää lauantai menee, siitä vahva aistimus ilmassa.

tumblr_n673bwvF6B1r3gb3zo1_400.gif

#

Perkeles, maito riitti vaan ensimmäiseen kahvipannulliseen.

Onko Sniffari ottanut taas vaapukkamehua? Seagram ei ainakaan petä.

muoks. oma 5 viikon tipaton katkesi eilen, kun otin appiukon kuuskymppisillä neljäsenttisen Juraa (Superstition tais olla). Ihan asiallinen tuote oli.

En ole ikuna juonut kahvia. Maistuu pahalta.
Pari paivaa sitten kavin ryopyttamassa erasta turkkilaista alihankkijafirmaa. Heilla aina tarjoilu pelaa, mutta nyt toivat pienen kupillisen turkkilaista vahvaa kahvia. Maistelin vahan.

En tykannyt, enka antanyt myonnytyksia.

Huomenta myrtsikät.

Ää... enää viikko lomaa ja syksykin tulee ja joutuu taas alkaa varmaan treenaa kun oon läski ja piti uusii vipit pakkikselle että pystyn kattoo kun jengi treenaa eikä oo läskejä ja ne treenaa vaan jossain siisteissä mestoissa missä ei oo koskaan syksy ja niillä ei oo töitä kun ne on rikkaita ja kaikilla on vaan kaikkee kivaa ja mä oon vaan töissä läskinä räntäsateessa [välimerkki] Nii, kerta !

Ää... enää viikko lomaa ja syksykin tulee ja joutuu taas alkaa varmaan treenaa kun oon läski ja piti uusii vipit pakkikselle että pystyn kattoo kun jengi treenaa eikä oo läskejä ja ne treenaa vaan jossain siisteissä mestoissa missä ei oo koskaan syksy ja niillä ei oo töitä kun ne on rikkaita ja kaikilla on vaan kaikkee kivaa ja mä oon vaan töissä läskinä räntäsateessa [välimerkki] Nii, kerta !

Mestarit ei treenaa, se on sanomani.

Ajattelin pistää vihdoinkin listoja kämppään, 17 vuoden asumisen jälkeen.

Back
Ylös Bottom