Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ilmankos meinasin, että olipas kivannäköinen auto.

Söpö pikkuauto olisi kyllä näppärä. Koiranaisen valinta on kuiten V70, jotta mahtuu lauma paksiin ja kaikki muutkin harrastusvälineet mukaan. Näppärästi taipuu kaupungissa: ei.

Joululomaksi Heltsinki-HongGöng-Jonnekki filippiineille sukeltamaan, Cebu?-Singapore-Kuala Lumpur-Heltsinki. Pari viikkoa. Olisiko se siinä?

Pitkässä juoksussa katos, kun maksat autoveroa ja vakuutukset kummiski.

jaa niin sä tarkotit tuota

en ajattele noin, koska: henkilöautoilu omalla autolla on Minulle harrastus ja harrastusten kustannuksia ei kannata liikaa murehtia

@heeseeke en ole, mutta kohta katson, täytyy syörä este

jaa niin sä tarkotit tuota

en ajattele noin, koska: henkilöautoilu omalla autolla on Minulle harrastus ja harrastusten kustannuksia ei kannata liikaa murehtia
Rehellisyyden nimissä en todellakaan minäkään, mutta oli vaan pakko hakea jotain negatiivista pyöräilyn kustannuksiin.

Kokeilin tänään työmatkapyöräilyä ekan kerran tähän kesään. Tuloksena kotimatkalla suoraan eteeni kääntynyt fillaristi, joten minä voltilla naamalleen asvalttiin. Nyt on tikkiä ja väliaikapaikattua hammasta ja oi että. Odottelen vieläkin lääkärissä...

Kokeilin tänään työmatkapyöräilyä ekan kerran tähän kesään. Tuloksena kotimatkalla suoraan eteeni kääntynyt fillaristi, joten minä voltilla naamalleen asvalttiin. Nyt on tikkiä ja väliaikapaikattua hammasta ja oi että. Odottelen vieläkin lääkärissä...
Oh crap.

Älä ainakaan porkkanaa syö odotellessa. Paitsi ehkä keitettyä.

Mun mittapuulla oli tarpeeksi rankka treeni ku on sarjojen välissä ihan raato ja silmät sekä järki seisoo. Niin siitäkin vain taas selvisi. Hieman oli huonohko olo treenatessa. Veikkaan et liikaa aerobista tullut ja hengityselimistö oli ylirasittuneena niin vaikutti tohon treenitehoon. Pohkeet istuen pudotussarja, hulluna hapotti pohkeita. :heart: Huomenna hyvin ansaittu lepopäivä.

Syöny ja nukkunu huonosti, vesisateessa reenaan polkupyörällä, tein penaa ja haukkaa. Ihan paskaa. Vieläkin vituttaa. Taidan lopettaa koko rimpuilun.

Eikä oo ees karamelliä.

Back
Ylös Bottom