Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun neliviikkonen loma alkoi eilen. Autuaana odottelin rentouttavaa lomaa, mutta onneksi se harhakuvitelma murtui heti tänään. Lapsi on ollu ku perseeseen ammuttu karhu koko päivän, ja omat hermot vähä liianki kireällä. Jos ottas jonku äkkilähdön etelään ihan yksinään...... :rolleyes:

jahans... ei oikein tunnu lähtevän tää päivä kunnolla käyntiin... yhtä energinen olo kuin auton alle jääneellä koiralla...

Sanoin skideille että mennään mattolaiturille kaffelle ja limppparille niin eikös siellä liehu joku saatanan sateenkaarilippu. Ei sitten menty. Mikä helkatti siinä on kun sitä homo ja lesmoilua pitää joka paikassa mainostaa?! Saatanan epäkeskos ja vammaset

Sanoin skideille että mennään mattolaiturille kaffelle ja limppparille niin eikös siellä liehu joku saatanan sateenkaarilippu. Ei sitten menty. Mikä helkatti siinä on kun sitä homo ja lesmoilua pitää joka paikassa mainostaa?! Saatanan epäkeskos ja vammaset

Mitäs pahaa ne sulle on tehny?

Minä taas ihmettelen miksi jostain unisex vessoista pitää vouhkata niin saatanasti ja kehittää niille vielä joku oma merkkinsä.. Mitvit? Onhan unisex vessalla ollut jo vuosia merkkinsä: "WC"

Olen ystävieni kautta liikkunut ja tutustunut homopiireihin ja -kulttuuriin ja tehnyt pari havaintoa. Homodiscot ovat paljon hauskempia tapahtumia, kuin ns normidiscot. Seksuaalivähemmistöissä esiintyy ihan samanlaista heteroseksuaalisuuden väheksyntää kuin mitä heterot ovat vuosikymmeniä kohdistaneet homoihin. Vaikka ns sateenkaariväki mainostaa itseään kovasti suvaitsevaisena ja kaikkia ymmärtävänä porukkana, niin huh huh, kuinka jyrkkää asennoitumista jotkut heistä kannattavat. Heteroseksuaalisena naisena ihmisarvoni on sellaisten silmissä kovin vähäinen.o_O

Mihin kannattaa mennä Italiassa? 7-10 päivää vois olla reissun pituus.

Tai sit vien emännän Jämsään. On sekin täältä katsoen etelässä.

Back
Ylös Bottom