Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se vaan on niin että se atm tarkoittaa juuri "at the moment"

Ja niin, juuri tulin kävelemästä, hauska kissa ku aina öisin ulkona seuraamassa =D Kenenmhän lienee...

Onkos muita yöllä vaeltajia? Itse pidän tästä mainiasta pikku harrastuksesta... Musat soimaan ja ulos pimeällä, hauskaa ku kaikkialla on niin tyhjää ja ketään tule vastaan, ei edes känniteiniyläastetyttöjä, vaikka kyllä niitäkin tässä pikkukaupungissa on... Ei vain tällä alueella :)

Tuossa on kyllä ihan paras jos öiseen aikaan menee jonnekin valtateiden viereen katselemaan yksinäisiä autoja ajelemassa aamyöstä ja taivasta hyvällä kelillä. Talvella pimeässä tulee hyvät fiilikset! Meilläpäin yleensä tulee jotain yöhörhöjä haastamaan vaan riitaa keskellä yötä. Pari viikkoa sitten just tuli joku urpo haastamaan riitaa syyttä ja uhkas vetää nopean oikean, mutta sanoin, että ei jaksa nyt tapella keskellä yötä turhan takia ja lähdin menemään.:D

Nyt menin vähän sanattomaksi :nolo: . Ei julkisesti tämmösiä...

Hienoa että jaksat seurata peliä. Mun piti lukea, mutta nyt vaan roikun täällä :haart:

Anteeksi. Sitä paitsi en seuraa peliä, se on kakkosvaihtoehto ;) Munkin pitäis nukkua kun aamulla töihin mutta täällä vaan roikkuu.. :haart:

edit. tekis mieli ottaa drinkki, vois toimia yömyssynä..

edit2. täytyy varmaan tiedustella sit privana tota yhtä asiaa...;)

Anteeksi. Sitä paitsi en seuraa peliä, en kenenkään peliä. Munkin pitäis nukkua kun aamulla töihin mutta täällä vaan roikkuu.. :haart:

:nolo: On sitä tullu vanhaksi kun nyt jo väsyttää... :D

edit. ja taitaa tuossa olla lasi kesken

En pyydä anteeksi koska olen oikeassa haukkuessani tätä läskiä huoraa.

Siitä on ollut ongelmia.

Perkele.

Monta sulle pitää juottaa, että menee kontr...tulet luovaksi? ;)

Aika liian vähän, mun viinapää on luokkaa 2 paukkua- känni. Tai kolme siideriä- känni. Otettu yksi siideri, ja kaksi paukkua. Kirjoitus sujuu silti ihan ok.

Aika liian vähän, mun viinapää on luokkaa 2 paukkua- känni. Tai kolme siideriä- känni. Otettu yksi siideri, ja kaksi paukkua. Kirjoitus sujuu silti ihan ok.

Nooh, tulee halvaksi kännäily ja koulujuttujen kirjoittelu :D

edit. olen minä ihan luova ilman vinettoakin

Sitä en epäile.

Tuu tänne huomenna niin otetaan parit ;) :kippis:

Nyt unille, öitä!

Voi voi, jos ei olis sitä välimatkaa, niin ... :haart:

Öitä, tulee itellekin uni tarpeeseen.

Jiihaa, voisi kohta mennä maaten.

Back
Ylös Bottom