Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perussuomalaisten vastavalittu puheenjohtaja Jussi Halla-aho on kommentoinut hallituspohjan hajoamiseen johtamassa olevia tapahtumia.

Halla-ahon mukaan hän oli kertonut pääministeri Juha Sipilälle (kesk) ja valtiovarainministeri Petteri Orpolle (kok), että "nykyinen hallitusohjelma ja turvapaikkapoliittinen toimenpideohjelma riittävät perussuomalaisille, mutta edellytämme, että yhdessä sovitusta pidetään tarkasti kiinni."

Pääministeri Sipilä ilmoitti Halla-ahon mukaan kuitenkin, ettei maahanmuuttoa koskevien kirjausten nykyistä tarkempi noudattaminen ei ole mahdollista, ja ettei edellytyksiä hallitusyhteistyön jatkumiselle ole.

.....ja ihan lepi, lepi. vika päivitys aiheesta minulta

Näin viime yönä unta eräästä palstalaisesta. Kyseessä on mies, jonka kanssa olen ollut eri mieltä melkein joka asiassa, enkä muutenkaan olisi hänen tyyppiään eikä hän totisesti minun. Niinpä vaan silti oltiin yhdessä muuttamassa Amerikkaan. En edes ole koskaan ajatellut muuttavani Jenkkeihin?

En aio sanoa kuka unessa vieraili, koska kirjoitin noin negatiivisesti. Joka tapauksessa melko erikoisia ovat aivojen kytkennät.

ei kai vain Juha&kumppanit meinaa antaa pelolle valtaa etteikö yhteistyö Jussin kanssa toimisi

melkeen täytyy katsoa 16:55 alkava tiedotus&tilaisuus

En aio sanoa kuka unessa vieraili, koska kirjoitin noin negatiivisesti. Joka tapauksessa melko erikoisia ovat aivojen kytkennät.
Mutta eihän se ole negatiivisesti sanottu että on eri mieltä ja ei olisi mitenkään sopiva, koska kysehän on makuasiasta. Eihän Johhny Deppikään kaikille kelpaa vaikka isolle osalle kävisikin, eikä se silti olis negatiivisesti sanottu. Kai.:D

Ei kyllä se on nyt kuulkaa sohva ja tirsa. Oon aivan puhki. 15 päivän sisään 13 vuoroa töitä, joista vielä useampi ylitöitä. Säätänä.

Mutta eihän se ole negatiivisesti sanottu että on eri mieltä ja ei olisi mitenkään sopiva, koska kysehän on makuasiasta. Eihän Johhny Deppikään kaikille kelpaa vaikka isolle osalle kävisikin, eikä se silti olis negatiivisesti sanottu. Kai.:D

No makuasioita kyllä, mutta en minä haluaisi lukea itsestäni että joku kauhistui miten näki minusta parisuhdeunta, vaikka ei voisi missään nimessä olla minusta kiinnostunut. :/

Nyt lähtee nakit kattilaan, syön ne kera perunasalaatin sekä suolakurkun, kevyt kenttälounas siis.

Mikä siinä on että su-ma yö menee aina levottomaksi pyörimiseksi? Ihan kuin pahemmankin luokan liskojen yö, vaikka en tänäkään viikonloppuna juonut tippaakaan.

Muuttuuko unirytmi yhtään viikonlopun aikana? Mulla on nimittäin ihan sama homma joka kerta, jos herään esim sunnuntaina edes tunnin myöhemmin mitä arkipäivisin. Pienikin muutos unirytmissä pistää seuraavan yön heti vituiksi ja just viime yö oli taas sellainen. Mun täytyy varmaan pistää vapaapäivisinkin herätys ihan samaan aikaan kuin arkena, jos sillä pääsis ongelmasta.

Muuttuuko unirytmi yhtään viikonlopun aikana? Mulla on nimittäin ihan sama homma joka kerta, jos herään esim sunnuntaina edes tunnin myöhemmin mitä arkipäivisin. Pienikin muutos unirytmissä pistää seuraavan yön heti vituiksi ja just viime yö oli taas sellainen. Mun täytyy varmaan pistää vapaapäivisinkin herätys ihan samaan aikaan kuin arkena, jos sillä pääsis ongelmasta.
Muuttuu. Ja pahasti. Osasyy ehkä, toinen osasyy on se, että sitä alitajuisestikin "odottaa" sitä että "saa" taas herätä aikaisin ja "pääsee" tekemään "ihania" ja "stressivapaita" töitä.

Kyllähän se taitaa olla kovin tavallista, että unirytmit kääntyy viikonloppuna, ja sitten väsyttää alkuviikosta. Sunnuntai-iltahan on kolmas ilta peräkkäin, jona helposti valvoo huomaamatta vähän pidempään, kun on saanut pari päivää nukkua vapaasti pidempään, niin kyllä tuo jo saattaa vähän kääntää rytmejä taaksepäin. Oma lukunsa vielä tuo, jos stressaa aikaisesta heräämisestä. Sillä saa itsekin välillä viivästettyä jo muutenkin lyhyeksi jääviä unia.

Itse en ole ongelmaksi asti kokenut tuota. Oon tottunut olemaan ihan romuna alkuviikosta töissä, mutta siis vaikka lepäilisi ihan rauhassa himassa viikonlopun, niin kyllä herätyskello maanantaina usein sen puoli tuntia - tunnin liian aikaisin pirahtaa, kun pitäisi töihin lähteä. Pitäisi kyllä varmaan hyödyntää liukumiakin enemmän, mutta ei toisaalta kiinnosta olla taas myöhempäänkään töissä.

muoks. eniten riemua saa nykyään työ-/koulutusreissuista, joihin pitää lähteä aamuviiden tai -kuuden junalla täältä. Aina ihan rikki koko päivän ja menee vähintään toinen päivä toipuessa.

Huonot unet, huono päivä, huono sää, päätä särkee.

Noh... aloin kirjoittamaan jonkinsortin novellia, nyt luova tauko, mukavaa ajanvietettä puuhastella etes omaks iloks, usein on vaan tarina alkanu toistaa itseään tai jämähtynyt liikaa johonkin tiettyyn yksityiskohtaan.

Pieni pätkä...

Sadepisarat ropisevat ikkunapeltiin, olen pyörinyt kauan sängyssä koittaen unohtaa päivän tapahtumat ja saada unen päästä kiinni, tuloksetta. Olen hyvin herkkä murehtimaan elämän vastoinkäymisiä ne kunmittelevat mielessä jopa päiviä ennenkun katoavat mielestä.

Aloitin viime viikolla uuden duunin, se oli ehkä jännittävintä mitä viime aikoina on tapahtunut, uusi paikka, uudet naamat, uusi työnkuva jokainen tietää tilanteen, valtaosalla mielenkiinto työtä kohtaan on suuri, sormet syyhyävät jo päästä käsiksi uuteen duuniin, kerrankin koin itseni hyödylliseksi ja asiantuntevaksi vaikken ollut edes aloittanut.

Viimeksi muokattu:
Ai hitsi, en oo pitkään aikaan ollut näin innoissaan, vaihdan treeniohjelmaa. :oujee::heart:

Back
Ylös Bottom