Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_1278.webp
Viel muutama

Ei sitten naytella tisseja Vesalle. Vesa on sentaan perheellinen mies.
Asiallisesti olen. Kuten aina.

Missä Kajsna olet pilloitellu itseäsi.

Ethän vaan niitten miesten kanssa.
Opiskelut ja nyt jopa töiden tapaiset tuntuu vievän aikaa. Plus jonki verran liikkumista tulee harrasteltua. Ja netin toiminta korvessa kesämökkiläisten aikaan on hieman kysymysmerkki :D

Näin keskustassa Pullukka Run -juoksijoita. Osa oli kyllä ihan jotain muuta kuin pullukkakunnossa. Pitääköhän niiden maksaa sakkoa osallistumisesta? Suurin osa porukasta näytti niin kärsiviltä, ettei tuo voi mitenkään olla terveellistä touhua. Minä en juokse ikinä, jos kävellenkin ehtii perille.

Istuttiin varjoisalla puistonpenkillä ja naukkailtiin kokonainen pullo. Pieni pullo. Pepsimaxia. Lisäksi käytiin terassilla. Ystävätär veti kahvia ja minä pillimehua. Kyllä kesä on ihanaa aikaa.

Kolajuomista Maxia vedetään täälläkin. Kävin tosin viime viikonloppuna ekaa kertaa elämässäni Burker Kingissä ja otin ihan tavan Cola Lightin ja se toimi kyllä oikein passelisti sen Whopperin vai mikä lie oli, kanssa.

Ite litkuttelen puna etiketillä varustettua, toisaalta eilen vavahduin miettimään sokerin käyttöäni ehkä sitä tulee hiukan liikaa syötyä/juotua.

Olipa kaupungilla porukkaa. Ite laitoin tissihaalarin päälle.

Voi piru, kävin kaupassa ja piti pysähtyä kuolaamaan paistotiskillä omarmunkkeja.

Back
Ylös Bottom