Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No nyt se tapahtui. Nainen sanoi että olen liian lihava ja se ei halua salille samaan aikaan mun kanssa. Niin se sanoi aivan varmasti, tulkitsin sen kulmakarvojen asennosta.

Screenshot 2017-03-21 08.03.35.webp

Mutta nyt kahvia ja koulutöitä. Enää tämä päivä kärsimystä, sitten pääsee lentsikkaan huilimaan kun lakon uhkakin peruuntui.

Hypätään vähän ajassa eteenpäin (P.A)* . Ehkä maailmankaikkeuden aliarvostetuin tv-sarja ja yksi hienoimpia tunnareita:

* P.A: Post Aurum; 1995 MM-kullan jälkeen

Sain kuulla viime viikolla, että meidän avokonttoriin tulee uusi tyyppi. Pitkä ja hoikka brunetti Hollannista, kuulemma.
Eivät sitten kertoneet, että sillä on myös viikset :(

:D

Kukahan oli se suuri ajattelija joka tässä vähän aikaa sitten totesi että avokonttorit pitäisi kieltää lailla.

Olikohan se Jari of Finland. Ei jaksa varmaksi muistaa.

Sain kuulla viime viikolla, että meidän avokonttoriin tulee uusi tyyppi. Pitkä ja hoikka brunetti Hollannista, kuulemma.
Eivät sitten kertoneet, että sillä on myös viikset :(

:D
Joko muuten Dillon on hommattuna? Ylenmääräisen a-tarvikekulutuksen vuoksi.

Ei, ostobulkilla mennään. Ei oo aikaa eikä viitseliäisyyttä tehä itse bulkkilaatua, kohdennetaan se into tarkkuuslatauksien tekoon yksiasemaisella.
Veivasin tuossa joku aika sitten yksiasemaisella 1200kpl 223 patruunaa.
#ajankuluksi
Ei siinä nyt välttämättä mitään järkeä ole mutta sou not.

Veivasin tuossa joku aika sitten yksiasemaisella 1200kpl 223 patruunaa.
#ajankuluksi
Ei siinä nyt välttämättä mitään järkeä ole mutta sou not.

Tässä kun on 8-16 töissä ja sen lisäksi yrittää iltaisin ja viikonloppuisin opiskella yhden korkeakoulututkinnon lisää, niin ei todellakaan tarvi tehdä mitään muuta "ihan vaan ajankuluksi" :)

Tässä kun on 8-16 töissä ja sen lisäksi yrittää iltaisin ja viikonloppuisin opiskella yhden korkeakoulututkinnon lisää, niin ei todellakaan tarvi tehdä mitään muuta "ihan vaan ajankuluksi" :)
Itse alkaa jo pikkuhiljaa vähän ehtimään, kun opinnot vähenee. Viime vuonna tilanne oli toinen.

Back
Ylös Bottom