Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Shit, onks mun tubetus mennyt taas julkiseksi?
Juu, mutta kyllä sen ymmärtää, kun on yksin siellä kylmässä...

UdpU4hI2SqA0OhW7GxYg_Bend%20Over%20Dance.gif

Oon rajoittunut, mutta en juo kyllä tippaakaan mitään soijamaitoa, mantelimaitoa tai mitä niitä muita hippimaitoja vielä onkaan.

Jo nää laktoosittomat ja mitkä lie UHT-maidot on niin järkyttävän makuisia, ettei mitään rajaa. Kahvinkin saa pilattua jo noilla.

Emäntä vetää noita laktoosittomia maitojuomia. En huomaa kyllä ite makueroa.
Toisissa voi olla enemmän eroa kuin toisissa, mutta ite tosiaan kyllä maistan kahvinkin seasta. Pahimpia on nää ydinsodan kestävät baarimaidot, joita pystyy säilyttämään tyyliin lämpimässäkin viikon, eikä mene miksikään.

Rupes tekemään mieli valkovenäläistä...

Jos jollakin on mennyt ohi, niin Vippi-puolella on tarjolla Pakkisristeilyä, käykää kurkkaamassa ja ilmoittautumassa mukaan!

joo emmäkää, koska: ei kiinnosta

olen piipahtanut laivalla aikuisena kahtesti: viking grace oli kyllä melko asiallinen paatti päivällä kun sillä matkusti, ei näkyny juoppoja ollenkaa

Tuli tuosta maitoasiasta vielä mieleen, että jos kaupassa näette tuotetta nimeltä Kahvimaito, niin kannattaa testata kahviin ja valkovenäläisiin. Toimii hyvin.

Risteily: ei.

Tuli tuosta maitoasiasta vielä mieleen, että jos kaupassa näette tuotetta nimeltä Kahvimaito, niin kannattaa testata kahviin ja valkovenäläisiin. Toimii hyvin.

Risteily: ei.
Varmasti voi toimiakin, itse en ollut ennen kuullutkaan ja vähän pisti hihityttämään, ettäkö oikeasti oma maito kahville.
Koskahan makaronilaatikko-jauheliha, lasagne-jauheliha, lihapullajauheliha etc. :)

Noi Valion Eila-tuotteet on muuten siitä käteviä, että se (Eila) logo on isolla, eikä tartte tutkia onko siinä laktoosia vai ei.

Back
Ylös Bottom