Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ef3ff0c03eed6591d8acb01bdce39851.gif

nyt alkaa viikonloppu

muistakaa kohtuus, kaikessa

Aiheesta kun asiallisesti keskustelette, niin eiks toi Baddingin Rauli painanu biisin tituleista.

"
Tissit tissit, luoksenne tahtoisin pois,
Tissit tissit, silloin mun helpompi ois
Tissit tissit, enko jo tulla ma saa,
Tissit tissit, en pysty enempaa pidattaa
"

Tuo Panadolin videobanneri joka pyörii täällä alkaa ärsyttämään, ei siksi että se mainos pyörii vaan se nainen siinä on jotenkin minua kiehtova ja olen katsonut tänäänkin varmaan 53 kertaa mainoksen sen takia.

jännä viikko... kokon viikon ollu kuumeessa ja kotona, mutta tällä vkolla ilmestynyt nettiin kaksi mainosta joissa olen,
miulta Badilaiffia -blogia vanhan rinnalle, tänään ilmestyi Sarjari jossa mun Massamään -sarjakuva julkastu, tullut
blogattua Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa -blogissakin, jossa käynyt nyt yli 10111 käyntiä.... että asiat edistyy
ja juttui tapahtuu, vaikka mie vaan makaan kuumeessa....

Öröröö. Vihdoin kotona, Tampesterin kautta piti käydä pieni kierros ryöhommien jälkeen ja sitten junalla kotio muksun kera. Pikkasen koittaa flunssaa pukata, mutta ehkä tämä tästä. Jos pistelis mukulan ajoissa koisaan ja painuis itte samalla pehkuun.

jännä viikko... kokon viikon ollu kuumeessa ja kotona, mutta tällä vkolla ilmestynyt nettiin kaksi mainosta joissa olen,
miulta Badilaiffia -blogia vanhan rinnalle, tänään ilmestyi Sarjari jossa mun Massamään -sarjakuva julkastu, tullut
blogattua Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa -blogissakin, jossa käynyt nyt yli 10111 käyntiä.... että asiat edistyy
ja juttui tapahtuu, vaikka mie vaan makaan kuumeessa....
muuten kirjoitin asiat oikein, mutta oikeasti blogissa yli 30111 käyntiä <3

Perjantai on vähän niinku nainen. Sitä saa aina odottaa ja sit ku se tulee, pidetään kauheeta mekkalaa ja sit se onkin jo ohi.
Maanantai taas on vähän kuin kuulemma jotkut miehet, esim. kaveri. Tulee aina liian aikasi.

Jaa se on lyöty nyt lukkoon, ensi viikolla alkaa treenit, se on sairasta touhua se.
Tänään vielä, bisse.
sammoo pasketta aattelin itekin... se on sairasta touhua se

Back
Ylös Bottom