Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen ihan unohtanut hehkuttaa, että kesällä taas Nürburgringille ja mikä (mielestäni) tärkeämpää Spa:n radalle. :hyper:

IMG_9922.webp

Mitä tuollaisilla radoilla kurvailu kustantaa?
Onko siinä joku päivä- vai tuntitaksa?
Enkä nyt tarkoita vokotin litkuja.

Mitä tuollaisilla radoilla kurvailu kustantaa?
Onko siinä joku päivä- vai tuntitaksa?

Nürburgringin vanhalla radalla 20-25e/kierros. Privapäivän taksa ~700e. Ei luultavasti tule montaa kierrosta ajettua, not worth it IMHO.

Span privapäivä järjestäjästä riippuen ~600e, sis ajot, ruuat, eväät.

Apparalle sitä rataa kiertämään, ei ole turhia suoja-alueita. Muistan kun jostain pärrä kisasta tuli pannukakku koska ulkomaalaiset eivät uskaltaneet ajaa. Se on pääsuorankin jälkeen 1m ja sitten valli.

Mites mä sanosin. Kemora ja Botniaring on paaaaljon lähempänä ja edellisen Span reissun jälkeen...no suomen radat on vähän söpöjä. Ja siksi mulla ei hirveästi kiinnosta se Nyrre, kun se turva-alue ei ole edes sitä metriä. Ja siellä koohottajat + kustannukset jos mokaat. Korvaat tietenkin omat vahinkosi, hajottamasi aidan metrihinnalla, hinauksen pois, jos rata suljetaan niin siitä "hukkaan menneestä ajasta" myös korvaus.

Alastaro on ihan ok, siellä voisi yrittää ensi kesänä vierailla pitkästä aikaa.

Speedway on kyllä moottoriurheilulajeista helpoin. Kuminauha kun räpsähtää niin kaasu auki ja ekasta vasempaan.

Hitto mikä sirkustirehtööri oli ravintolassa hovimestaroimassa. Kunnon Diego Maradona.

Speedway on kyllä moottoriurheilulajeista helpoin. Kuminauha kun räpsähtää niin kaasu auki ja ekasta vasempaan.

Aika monta kertaa niitä on tullu ambulanssin kyydissä katsottua. Hiekkaa lentää, meleko kauas.

Kaikki missä on moottori tai tissit aiheuttaa joko kuluja tai vitutusta ajoittain.

Aika usein: molempia.

Back
Ylös Bottom