Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vanhoja salipöksyjä.
Tuliko pöksyjen mukana naamakuva? Jos tienata haluaa niin tietty voi laajentaa myyntikatalogia myös pykälää edemmäs.Ja vanhoja salipöksyjä.
Finnish gym gargantuan lady pants, hmmm...Kannattaa myös harkita liiketoiminnan laajentamista Aasian markkinoille. Esim. Japaniaan.
Haluaisin kyllä nähdä ne Malmin mummot niissä salitrikoissa, jos ne sitten ovat sitä kohdeyleisöä.Hmm, alusosastolaatikkoa ei tullutkaan käytyä läpi... Malmin mummot ei taida kuulua otollisimpaan kohderyhmään näissä, mut internaatsiomarkkinointi vois olla kova sana. Hmm, hikisen tuoksukkaita alusvaatteita kyllä syntyy nopeaan tahtiin. Lisämotivaattori salilla käyntiin.
Juu, yhdessä vaan bisnes pystyyn.
Browningista ei henk koht kokemusta, mutta pistä google laulamaan niin eiköhän käyttökokemuksia löydy ainakin atlantin toiselta puolelta.
Eihän toi hassummalta vaikuta, ainakaan mainosvideon perusteella.
Jos nyt sitten se italian stallion ei innosta...
Toinen vaihtoehto ois Benellin supervinci 12/89 ja edelleen 26". Tässä inertia vie eteenpäin ja Browningissa kaasu.Huomattavan paljon ongelmia kierojen supistajan kierteiden kanssa (ampuu tyyliin puoli metriä sivuun), muuten käsittääkseni hyvä.
Mä kävin tänään kuittaamassa n. 110€ voittoja. Eniten myyneet artikkelit oli vanhoja ps2, ps3 ja xbox360 pelejä joita oli menny 2-7€ hintaan..Hohoo, oon tienannut jo 9,40 kirppikseltä, tässähän voi alkaa suunnitella eläiköitymistä. Joku on ostanut pyykkipoikia. Ja vanhoja salipöksyjä.
Ilmeisesti kirppari-kalle käytössä? Se on kyllä kätevä kun voi kotisohvalta seurailla mitä on menny. Oli helppo viedä täydennystä kun huomasi mitä meneeNyt oli tullut jo 14,40 myyntiä, melkein puhkikuluneet Better Bodies -trikoot oli kuumaa valuuttaa! Mulla ei noissa peleissä ja leffoissa oikein löydy, oon enempi panostanut tähän trikoopuoleen. Vähän ku rahaa laittais pankkiin uudet pöksyt tilailla.

Tuossa kirpparissa jossa mulla on pöytä niin tais olla käytettyjen alusvaatteiden myynti kielletty.. Lukee ihan myyntiohjeissa. Mullakin ois ollu melkein pakasta vedettyjä boxereita jotka ei vaan istu hyvin.Menisköhä muuten käytetyt rintsikatkin kaupaks? Jos brändäis silleen hienosti?