Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin mulkku. Kuulin että posteljooni tulee päivittäisen lastinsa laskemaan luukusta sisään (täh) ja sisäpuolelta pidinkin luukkua kiinni. Oli kaveri ihmeissään.

Olen jo pitkään harkinnut huutamista luukusta kun posteljooni kohdilla mutta en halua kuitenkaan posteljooneja liikaa kiusata koska persehommaa tekevät ja varmasti otsassa isohko banaani jo sen takia :D

mä näytän niille mun offi kunnon! Mimmoset valot siinä neukkarissa mahtaa olla, pitäiskö syödä 50g sipsejä ennen sitä. Onneksi mulla on alla eilinen mäkkiateria ilman kolaa. Dippasin ranut sundayhin :D

e pumppi viinaa ei voi ottaa ku se haisee, paitsi ehkä minttuviina

Paras tarina vähään aikaa työhaastiksista oli se kun tuttu meni kutsusta haastikseen vain kuulemaan se että häntä ei valittu tehtävään ja olivat löytäneet oikean henkilön 3 päivää ennen kyseistä häppeninkiä.

Trollaus 5/5.

Fittu mitä hihitystä tää taas on, repeen ihan täysillä kun laitetaan ne valot päälle... värinä on kalmanvalkea. Vaaleampi kuin pt vatanen

Ainakin ne katsoo että onpa nauravainen rumamies

Jonkinlainen hihitysmulkku minustakin kuoriutui kun naureskelin eteisen lehtipinolle ja mietin koskahan tuo mainostenjakaja tänä iltana tulee. Vanhoja kuvia selatessa törmäsin myös toteuttamisen arvoiseen ideaan, joku vastaava asuste posteljoonia vastaan kuin tässä 2014 joulukalenterikuvassa.

mitavittua.jpg

e. Tässä ois muuten myös siihen työhaastikseen hyvä pukuvalinta.

Pitkästä aikaa piti ottaa muutama erä DS3 mutta perkele, sehän päivittää ihteensä taas homona. Divisionia voisi sitten kokeilla, jos se nyt on enää edes pystyssä.

Back
Ylös Bottom