Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aja ite omat karvas!Aja ne pois!
Aja ite omat karvas!
Yläpäähän sulla tuli just hoidettua, mut viittasinkin siihen toiseen päähän!
Valar morghulisNiin, jos sitä ei ole somessa niin sitä ei ole tapahtunut, eikös!
#winteriscoming
Valar morghulis
Ei ole väliä kunhan omistaa hyvät vitut.
Pitää varmaan myös antaa perspillua monesta asennosta?
No toihan nyt on ihan perusjuttuja kuten ilman hengittäminen.
Oikeastaan mitä enemmän noita Olavin ilmoituksia lukee, sitä paremmiksi ne muuttuu.
e:
Pitäis keretä kattomaan toi 6. kausikin loppuun.
Työhaastattelu alkaa kohta. Kakattaa.
Mää oottelin, sit ku oli tullu niin otin HBO Nordicin kuukaudeks kokeiluun ilmaseks. Sit kutoskausi eka, ja sen jälkeen kertaus alusta.Mä katsoin sitä mukaa kuin tuli, yleensä en jaksa tuollaista tipottelua mutta joidenkin kanssa tuntuu mahdottomalta odottaa sitä kolmea kuukautta rykäistä kerralla. Mieluummin katson sarjoja ~kahta eri kerrallaan. Nykyaika on niin paljon helpompi kuin entinen tässä suhteessa.
Mää oottelin, sit ku oli tullu niin otin HBO Nordicin kuukaudeks kokeiluun ilmaseks. Sit kutoskausi eka, ja sen jälkeen kertaus alusta.
Mä en oo (vielä) alottanu kirjoja. Ajattelin sit vasta kun sarja on loppu. Niin ei tuu mindfuckia ja sitä mielipahaa.Mä oon ostanut noi blurayna, oon yleensä katsonut kertauksen ennen uuden kauden alkua. Sais nyt tulla se saatanan seuraava kirja seuraavaksi; sarjakin on kyllä tosi hyvä mutta sinänsä evvk mitä siinä tapahtuu kun se ei ole se "oikea" stoori. Mua ei siis haittaa että tekevät muutoksia tai eri tavalla, ei ne kirjat siitä pilalle mene että tehdään toisenlainen versio.
Se enon majakka -heppu on kanssa aika kova.