Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kämppä muistuttaa taas hävityksen kauhistusta, eritoten tiskipöytä, mutta olen luvannut itselleni että siivoan vasta illasta. Harvinaista herkkua kun koko viikko pelkästään tenttiin lukua eikä lähiopetusta laisinkaan, niin ehtii hyvin mm. pyyhkiä pölyjä kirjahyllyn päältä.

Nyt #kahvia

Hävityksen kauhistus täälläkin. Aloitin eilen järjestyksen vaihtamisen ja vain makkarin sain kuntoon. Olkkari ihan järkky. Ja keittiökin jostain syystä vaik senkin eilen siivosin :D

Siivoaminen alkoikin nyt, kun tajusin että ruokaa pitäisi tehdä. Sitä ennen kevyt lenkki jotta saisi vähän ruokahalua heräteltyä, ei ole koskaan ennen tuntunut bulkkaaminen näin hankalalta. o_O

Laitetaans vaihteeksi ketjuun jotain hyvää musiikkia

Behemoth on bändi, jossa hyvät melodiat ja näyttävä visuaalinen maailma kiinnostavat, mutta jota ei paljoa jaksa kuunnella Nergalin kähisevän örinän vuoksi. Jos heppu laulaisi osittain puhtaasti niin Sylvikin innostuisi enemmän. Herra Darskilta on tulossa soololevy ja tarjolla ihan jotain muuta - odotan mielenkiinnolla.

Siivoaminen alkoikin nyt, kun tajusin että ruokaa pitäisi tehdä. Sitä ennen kevyt lenkki jotta saisi vähän ruokahalua heräteltyä, ei ole koskaan ennen tuntunut bulkkaaminen näin hankalalta. o_O
Alotin ite bulkkaamisen mutta en tajua mitä helvettiä kun paino nousss viimisenä 4 päivänä joku 200-400grammaa Päivässä?! Voinko muka olla noin paljon liikaa plussalla, kai se on pakko koittaa vähentämällä.

Olipas taas lorahtanu chiliä makaronin ja jauhelihan sekaan..vähän meinaa hikiä puskia.

Riippuen päivästä, tulee syötyä sen 3500-5000kcal eikä paino oikein millään tuppaa nousemaan. Noilla 3,5k päivillä usein jopa laskee.

Saatana teitä läpipaskoja. Mulla kun kalorit lähestyy paria tonnia alkaa paino hivuttautumaan ylöspäin.

Riippuen päivästä, tulee syötyä sen 3500-5000kcal eikä paino oikein millään tuppaa nousemaan. Noilla 3,5k päivillä usein jopa laskee.
ite oom ny vetäny 2800-3000 ja seki näyttää olevan liikaa en ymmärrä miten... 2400 olin eka miinuksellq ja lähti 0.5kg viikossa ja sitten muuttu ylläpidoksi. Kai kroppa on sekasin vaihtelusta tai jotain tai sitten vaan pitäs valita yks numero mitä vetää ja tsekkailla pariviikkoa myöhemmin miltä näyttää oon vaan malttamaton.

Back
Ylös Bottom