Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tännään varmaan meen taas antamaan salille muille kävijöille salikomediaa :cool::p:puntti: meinaan ku tännään tuaas monet liikkeet mitä teen,
on harvan tietämiä erikoisliikkeitä :oujee:ja usein vielä niittenkin muunnelmia :oujee::puntti::oujee: ja sitten kun tällanen voimanostajannäköne ylipainone
ämmä menee bodariäijävaatteissa omaa kuntopiiriäni nopeasykkeisellä hiit-meiningillä tehden vaihtelun vuoksi esim.
voimanais-,kädenväännön oheistreeniliikkeitä ja bodausharjoitteita, niin varmana on hauskaa sakilla... no, hymy ja nauru se pidentää ikää ja silleensä.

:cool::p:cool:

tännään varmaan meen taas antamaan salille muille kävijöille salikomediaa :cool::p:puntti: meinaan ku tännään tuaas monet liikkeet mitä teen,
on harvan tietämiä erikoisliikkeitä :oujee:ja usein vielä niittenkin muunnelmia :oujee::puntti::oujee: ja sitten kun tällanen voimanostajannäköne ylipainone
ämmä menee bodariäijävaatteissa omaa kuntopiiriäni nopeasykkeisellä hiit-meiningillä tehden vaihtelun vuoksi esim.
voimanais-,kädenväännön oheistreeniliikkeitä ja bodausharjoitteita, niin varmana on hauskaa sakilla... no, hymy ja nauru se pidentää ikää ja silleensä.

:cool::p:cool:

Etpähän tartte treenipäivyriä kun komediaketjusta voi käydä tsekkaan, mitä oot puuhastellut! HEYOO:oujee:

Etpähän tartte treenipäivyriä kun komediaketjusta voi käydä tsekkaan, mitä oot puuhastellut! HEYOO:oujee:
hahahahahahahahhahaha.... en kyllä åle bångannut kå.ketjusta merkintää ittestäni. vähän jopa harmittaa, etten ole. sen verran koomisennäköstä tää mun touhu välillä on.... meinaan että kyl mä välil nauran omalle peilikuvalleni ja omalle touhulleni.... no, ehkä se ei sitten muitten mielestä niin kauhean koomista olekaan...

Aamua!

mie muuten kävin blogiani päivittämässä tänä uaamuna tuaas kerran... olen siis tällä vkolla aktivoitunut blögäyttäjänä ja blögäleitten ilmoille puskemisessa... blögini etusivua, infosivua yms. olen päivittänyt ja tehnyt peräti blogiin yhden sivun lisää... onhan tuo nyt vieläkin mitä on, mutta kun kerran kävijävirtaakin sinne, niin kaipa se jotakuta ees melkeen kiinnostaapi...

ja kun nyt ee ole koko ajan jtn kisaa ja kisareissua, on mahdollista tehdä kaikenlaista muutakin kuin vain sitä peruskauraa, niin on suurempi motivaatio kirjoitella treeneistäkin, kun ne ovat muutakin kuin peruskauraa... uskon että uusi innostus välittyy lukijallekin... olen myös rohkaistunut avoimemmin käyttämään omaa omituista huumorianikin ja uskon että meininki on siis aiempaakin oudompaa, mutta jollain oudolla tapaa viihdyttävämpää... saa toki olla eri mieltäkin... kunhan tässä pohdiskelen...

Back
Ylös Bottom