Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taidanpa lähteä pienelle wappumopoilulle, kun koko päivän juossut peräsuoli neljäntenä jalkana asioilla. Ilma on ainakin komeampi kuin se kuuluisa naaapurin muija.

Edit. Onks noi vokotin tän kauden kilsoja? Itellä 2 vajaata tankillista takana hupiajelua, eli about 500km.

Mun lärvi ruskettu jo talven hiihtoloissa ja kävelyissä. Saas nähä miltä sitä loppukesästä näyttää jos ulkoiluinnostus jatkuu...

Mun naama saavuttaa ehkä elokuussa aavistuksen valkoisesta seinästä eroavan vivahteen, jos on oikein aurinko paistanut. Onneks loppukroppa ruskettuu sentään ees vähän paremmin...

Mun naama saavuttaa ehkä elokuussa aavistuksen valkoisesta seinästä eroavan vivahteen, jos on oikein aurinko paistanut. Onneks loppukroppa ruskettuu sentään ees vähän paremmin...
Mie muutun vähitellen sellaiseks likaisen ruskeaks kauttaaltaan. Systeri haukkuu puolin**keriks.

Minen ainakaa pane. Haluaisin tänään syömään kakkukahvilaan kakkua ja sitte yhdelle kaljalle. Kun se seuralainen ny vaan suvaitsis saapua.

Kaljaa ja kaakkua!!!

Minen ainakaa pane. Haluaisin tänään syömään kakkukahvilaan kakkua ja sitte yhdelle kaljalle. Kun se seuralainen ny vaan suvaitsis saapua.

Kaljaa ja kaakkua!!!
Ota kaakun tilalta yks lerssi.

E. Senkin perverssi, tarkoitin tietenkin makkarata.

isolerssi.jpg

Jep jep jep... perverssit lerssimakkarat vappuna mielessä ;-)

Kakku ja kalja kuulostaa kyllä kovalta yhdistelmältä. Mullon irtsarit ja hunajaviski. Enkä ny ees vaan uhkaile. Örgh. Jäähyväisiä selkeesti ennen riäättiä :D

Back
Ylös Bottom