Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Longeroa vitutukseen.

Mulle oli jätetty jääkaappiin kuusi (6) olutta! Mut en jaksa juua niitä kaikkia ni en sit juo ensimmäistäkään.

E. Tää on varmaan joku testi, kun pesusieni imee nyt vaan vettä ja diettaa, että pysyykö ne kaljat kaapissa silloin ku ne jätetään vahtimatta.

Mulle oli jätetty jääkaappiin kuusi (6) olutta! Mut en jaksa juua niitä kaikkia ni en sit juo ensimmäistäkään.

E. Tää on varmaan joku testi, kun pesusieni imee nyt vaan vettä ja diettaa, että pysyykö ne kaljat kaapissa silloin ku ne jätetään vahtimatta.

Mulla oli kerran bissee ja jägermaisteria 3kk kaapissa, oli treenit silloin siinä pisteessä ettei dokaaminen olisi sopinut, ei tehnyt edes mieli.

Ei hyvää päivää mitä kämmäreitä noi jotkut on tossa vitosen Trokareissa. Yhdet vääntäneet 2 vuotta eikä tippaakaan ponua, ei taida olla kovin fiksuja tapauksia. Eikä noilla kellään ole pahemmin mitään alalle vaadittavia bisnestaitoja, kyllähän tolla pitäis tehdä helppoa rahaa.

Hyi :yäk:Otin korvarenkaat pois viikkojen jatkuvan käytön jälkeen kun värjäsin hiukset niin vasemmassa reiässä oli Paljon jotain tummaa smäidää jonka sai puristettua sieltä ulos kuten mustapään :eek:

Hyi :yäk:Otin korvarenkaat pois viikkojen jatkuvan käytön jälkeen kun värjäsin hiukset niin vasemmassa reiässä oli Paljon jotain tummaa smäidää jonka sai puristettua sieltä ulos kuten mustapään :eek:

Tota öö juu :yäk: Poistan kerran kaverilta kanssa moisen :yäk: ainut et se oli jo ilmeisen kauan ollu ku oli jo kovettunu ja suhteellisen iso eikä meinannu mahtua :yäk:ulos. Riittääkö nää :yäk:en päässy viel kertomaan hajusta.. Hyi v..:yäk:Ihmiset älkää olko ällöjä.

Muistan, kun eräänä iloisena kesäyönä veljen kanssa ryypättii ja oksennettii samaa aikaa, ja sitten jatkettiin juomista. Pidettii toisistamme tukea siinä samalla. On aina tuntunut mukavalta tukeutua läheisiin ihmisiin.

Tuo yhdessä oksentaminen ja krapulan yhdessä kokeminen niin vahvana on kyllä yhdistävä kokemus, siinä missä vaikka yhteinen suihkuhetkikin voisi olla.

Olen siis tänään menossa tupareihin jossa tarjoillaan ilmeisen riittävästi alkoholia. En halua krapulaa, montakohan annosta uskallan ottaa? :oops:

Back
Ylös Bottom