Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt pääsi himaan, röhnöttään!

Herättyä 22 km / 3 h sekalaista pyöräilyä. Siitä himaan syömään aamupala ja pihistään sumpit. Josta suoraan saunoon ja avantouimaan.

Mutta, nyt olen ansainnut kasan siipiä ja ranuja, kun ne vaan valmistuu. 2400 kcal pitää vielä tuhota, niin jään miinuksille.

Kävin semmosessa pikkusaunassa. Mikä se on? En saa päähäni. Se semmonen missä ei oo hirmu kuuma, mutta hirmu hiki tulee. Sanokaa nyt! No kuitenki. Kävin. Kyllä kohta ollaan painossa!

Ei pysty.
tumblr_o0v3u5TAPH1rwaupfo1_500.gif

Nukuin 2+1+1 tuntia - olenko jo sanonut, etten enää aio lisääntyä?! o_O
E. Näin myös painajaisunta mitä yleensä ei tapahdu, onneksi en edes muista aihetta enää.

Tarkistin taas kellon klo 1, 2, 4, 6 ja 8. Pläh.

74,0kg, arki koittakoon, vaikka pyhä vielä onkin. Muista lepuuttaa pyhäpäivä, vai miten se menikään.

Mä nukuin jostain klo 4 tosi huonosti, mulla oli kauhee vessahätä mut en heränny vessaan. Sit heräsin klo 7, 8 ja 9. Nyt pitäis kyllä jo nousta, tulee rankka viikko töissä kun näin myöhään makaa...

Back
Ylös Bottom